Dark Archon Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 (endret) Hvit «eventyr-elg» truet. Er det bare meg som finner denne artikkelen morsom? :!: Edit: jeg fant denne avstemmningen lenger nede på siden: "La albono elgen leve" Vel hvis du vil at den skal leve kan du ihvertfall passe på å stave riktig Endret 4. oktober 2006 av Dark Archon Lenke til kommentar
Jim Rager Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Synest den hvite elgen var litt skummel jeg Lenke til kommentar
Mendel Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Snaisen den elgen, burde bli freda jah ^^ Bare morro med noe så spesielt og sjeldent Lenke til kommentar
yuo are smart Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Lurer på hvor mye jeg kunne solgt en albino-elg for.. Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Makan. Den var jo.. hvit. Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Aldri sett en hvit elg før? Er en slik på svenskegrensa her jeg bor Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Jeg ønsker meg hvit albino elgskinn, som jeg kan ha på gyngestolen min... Lenke til kommentar
Howitz Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Gje meg heller en blå elg Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Liker best elgen min jeg! Ja, den er fredet! Og ikke prøv på et snikmord Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå