Gå til innhold

"Golden Goal" - TV2 på bedre tanker

Anbefalte innlegg

Hei

Så akkurat en episode av Golden goal og må si jeg ble særs imponert av Johan Golden. Med hjelp av Henrik Elvestad, som også jobber for Jespersen i Rikets røst, var programmet langt bedre enn Otto sitt program spør du meg. Golden var rett og slett mye morsommere, selv om stilen i en viss grad kunne minne om Rikets røst.

Hva synes dere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Synes ikke den andre episoden var så bra. Greit på begynnelsen med turn folka, men innslagene er alt for kort. Og hva den greia med Shizzu? Intervjuet gikk jo i hundre og han sa bare "yes" og "no", så gjør de den tåpelige løfte-greia der. De redigerer et trekvarters program inn i 20 minutter, og kvaliteten er for dårlig. Desverre er det slik med flere programmer som kommer nå..

Lenke til kommentar

Jeg synes den andre episoden var langt bedre enn den første, særlig sammenligningen brann vs. rosenborg.

I forhold til det med lange programmer som blir klipt korte så er jo dette en ting Nytt på Nytt har levd godt på i mange år, synes det fungerer ganske bra jeg.

Selv om jeg skulle ønske de viste hele Nytt på Nytt på TV (Tar mellom 1,5time og 2 timer å ta opp)

Lenke til kommentar
Jeg synes den andre episoden var langt bedre enn den første, særlig sammenligningen brann vs. rosenborg.

7002767[/snapback]

Morro til tider, men jeg synes Golden bli for billig når det gjelder vitsene hans..

Jeg hadde håpet at Golden goal ville bli noe ala Fk Fotball på radio og de innslagene de hadde, bare bedre gjennomført.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
Jeg synes serien er knallgod jeg, den vinkler sportens verden på en litt annen måte. Henrik Elvestad og Johan Golden er absolutt ett godt team. Synd at Elvestad ikke skal være med i den nyeste sesongen av Rikets Røst da...

7942357[/snapback]

ja nå har jo Rikets Røst mista alle de bra medhjelperene. Først Ecbo så Zaid Ali og nå Elvestad. Og Pia Haraldsen som ny reporter :no:

men tilbake til Golden Goal. Jeg syntes det var kjempe morsomt. Selv om jeg ikke er noe serlig glad i sport.

Lenke til kommentar
Golden Goal er morsomt det, men det virker som at Golden prøver litt for hardt og være morsom. Han er ikke den samme som før, når han drev på sammens med Antonsen. Men, jeg gleder meg til neste uke når Antonsen skal bokse.. Tror det blir jævlig rått..

7946160[/snapback]

Boksekampen blir rå, Antonsen sier jo at han går for knockout, noe jeg føler meg rimelig sikker på at han klarer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...