Kenneth Dammyr Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Hei Så akkurat en episode av Golden goal og må si jeg ble særs imponert av Johan Golden. Med hjelp av Henrik Elvestad, som også jobber for Jespersen i Rikets røst, var programmet langt bedre enn Otto sitt program spør du meg. Golden var rett og slett mye morsommere, selv om stilen i en viss grad kunne minne om Rikets røst. Hva synes dere? Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Så på det her om dagen, og selv jeg som ikke er fotballfrest lo en god del ganger. Et alt i alt bra program! Johan Golden er forresten helt rå! Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Synes ikke den andre episoden var så bra. Greit på begynnelsen med turn folka, men innslagene er alt for kort. Og hva den greia med Shizzu? Intervjuet gikk jo i hundre og han sa bare "yes" og "no", så gjør de den tåpelige løfte-greia der. De redigerer et trekvarters program inn i 20 minutter, og kvaliteten er for dårlig. Desverre er det slik med flere programmer som kommer nå.. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Jeg synes den andre episoden var langt bedre enn den første, særlig sammenligningen brann vs. rosenborg. I forhold til det med lange programmer som blir klipt korte så er jo dette en ting Nytt på Nytt har levd godt på i mange år, synes det fungerer ganske bra jeg. Selv om jeg skulle ønske de viste hele Nytt på Nytt på TV (Tar mellom 1,5time og 2 timer å ta opp) Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Selv om jeg skulle ønske de viste hele Nytt på Nytt på TV (Tar mellom 1,5time og 2 timer å ta opp) nei, for guds skyld! Har du noen gang vært på en innspilling? Det er bare alt for mye, men 1 time hadde vært fett! Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 nei, for guds skyld! Har du noen gang vært på en innspilling? Det er bare alt for mye, men 1 time hadde vært fett! 7002810[/snapback] Jeg har det, var kjempemorsomt Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Jeg har også vært på det, men syns det ikke var så hyserisk. Men det var kanskje fordi gjestene var en elle annen fotballtrener og Mia Hundvin! Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Jeg var der når Anne Marit Jacobsen var gjest, det var konge Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Jeg synes den andre episoden var langt bedre enn den første, særlig sammenligningen brann vs. rosenborg. 7002767[/snapback] Morro til tider, men jeg synes Golden bli for billig når det gjelder vitsene hans.. Jeg hadde håpet at Golden goal ville bli noe ala Fk Fotball på radio og de innslagene de hadde, bare bedre gjennomført. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Når går reprisen? Jeg glemte episode 2. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 (endret) Så en halv episode for noen uker siden tror jeg, skal logge meg inn på web tv og sjekke ut nå Inlegg nr. 200 Endret 9. oktober 2006 av Termometer Lenke til kommentar
iMarius Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Hmm.. jeg ser at golden goal sendes på tv2 idag kl 20:30.. er det en ny sesong? Lenke til kommentar
hsds Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Ja, utrolig nok har de fått enda en sesong.. Skjønner mindre og mindre av hva TV2 holder på med for tiden Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Jeg synes serien er knallgod jeg, den vinkler sportens verden på en litt annen måte. Henrik Elvestad og Johan Golden er absolutt ett godt team. Synd at Elvestad ikke skal være med i den nyeste sesongen av Rikets Røst da... Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Jeg synes serien er knallgod jeg, den vinkler sportens verden på en litt annen måte. Henrik Elvestad og Johan Golden er absolutt ett godt team. Synd at Elvestad ikke skal være med i den nyeste sesongen av Rikets Røst da... 7942357[/snapback] ja nå har jo Rikets Røst mista alle de bra medhjelperene. Først Ecbo så Zaid Ali og nå Elvestad. Og Pia Haraldsen som ny reporter men tilbake til Golden Goal. Jeg syntes det var kjempe morsomt. Selv om jeg ikke er noe serlig glad i sport. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Golden Goal er morsomt det, men det virker som at Golden prøver litt for hardt og være morsom. Han er ikke den samme som før, når han drev på sammens med Antonsen. Men, jeg gleder meg til neste uke når Antonsen skal bokse.. Tror det blir jævlig rått.. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Golden Goal er morsomt det, men det virker som at Golden prøver litt for hardt og være morsom. Han er ikke den samme som før, når han drev på sammens med Antonsen. Men, jeg gleder meg til neste uke når Antonsen skal bokse.. Tror det blir jævlig rått.. 7946160[/snapback] Boksekampen blir rå, Antonsen sier jo at han går for knockout, noe jeg føler meg rimelig sikker på at han klarer. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Antonsen kommer jo til å banke helsa ut av han lille fjerten han skulle bokse mot. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå