Gå til innhold

Fikk en blå skjerm med masse skrift

Anbefalte innlegg

Jeg fikk en blå skjerm(blue screen?) med masse skrift, den ba meg om å restarte maskinen hvis dette var første gangen jeg fikk denne meldingen. Når jeg starta opp igjen maskina så fikk jeg melding om at maskinen var startet opp igjen etter en alvorligfeil...

Sånn så ca den blue screen'en ut(men tror ikke det var samme tekst, men den vaar ganske lik)

BSOD.gif

Her er feilmeldinga:

uaaa2.jpg

De filene som inkluderte var:

C:\DOCUME~1\Thomas\LOKALE~1\Temp\WERa1b9.dir00\Mini100406-01.dmp

C:\DOCUME~1\Thomas\LOKALE~1\Temp\WERa1b9.dir00\sysdata.xml

Håper noen kan hjelpe meg :(

Endret av Lord-of-the-End-Times
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
>> Re: sysdata.xml and minidump errors.  It might be that after a while your system cannot read from the temp file. The file is usually located at: C:\documents and settings\[YOUR USER NAME]\ local settings\temp  Your user name is the name you sign into windows with. In windows explorer you may need to go to: Tools,folder options,view then select "show hidden files and folders" in order to see this folder.    What you could try to do is delete the folder and all of it's contents then reboot windows. The folder should be recreated, then see if the error is resolved. If not try right clicking the folder and then properties then uncheck "read only" , this setting will revert back to read only after a reboot but try the game with it unchecked. You should click on the advanced tab also and make sure the folder isn't encrypted or compressed.

Ser ut til at flere har hatt samma problenet, prøv dette og se om det hjelper. Men så lenge feilen ikke kommer tilbake kan du vel ta det hele med stoisk ro :) Ser ut for at det er grafikk/skjermkort relatert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...