Ueland Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Ser ut som dere har spikra sammen et solid LAN. Bra jobba. Får mer og mer lyst til å dra på HW-LAN, selv om jeg var på ByLAN i helga. Får vel utsette det hele et par år, hvis dette blir tradisjon. 7003242[/snapback] Da vet du nå hva du skal gjøre neste år Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Hvor mange har kjøpt billett? Hadde vært litt trist hvis bare hardcore SO5-gjengen dukka opp, da. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Til neste år tenker jeg at vi finner veien til Fornebu, ja. Ser altfor morsomt ut til å la være. Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Til neste år tenker jeg at vi finner veien til Fornebu, ja. Ser altfor morsomt ut til å la være. 7003259[/snapback] Samma her! Ser rått ut Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Har veldig lyst til å ta meg en tur til helgen, grunnet at jeg har skole denne uken. Må bare få med meg noen ... Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 (endret) Hvor mange er det egentlig i salen nå? Kommentarene i artikkelen antydet under 400? Endret 5. oktober 2006 av transistorbass Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 (endret) Er jo bare første dagen. Dukker vel opp flere mot helga når folk har tid å være der. "Normale" folk er jo midt i jobb-uke nå. Eller er det sånn høstferie-greier? Ikke hørt om sånt der jeg jobber. Kan jo ikke forvente mengder ala The Gathering heller på en helt ny event. TG var lite helt til noen få år siden det også. Endret 5. oktober 2006 av Bitex Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Hvor mange deltagere (eksl dagsbesøkende) er det regna ut det skal være der? Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Det er ikke så mye som skjer der for øyeblikket. NRK HW LAN Lenke til kommentar
TST Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2006 Hvor mange har kjøpt billett? Hadde vært litt trist hvis bare hardcore SO5-gjengen dukka opp, da. 7003249[/snapback] Fra artikkelen: "Over 1300 personer har forhåndsbestilt billetter" Hvor mange deltagere (eksl dagsbesøkende) er det regna ut det skal være der? 7004120[/snapback] Fra artikkelen: "det er plass til 2500 deltakere" Dukker vel opp flere mot helga når folk har tid å være der. "Normale" folk er jo midt i jobb-uke nå. Eller er det sånn høstferie-greier? Ikke hørt om sånt der jeg jobber. 7003861[/snapback] "Høstferie" er utelukkende en skoleferie :-) Lenke til kommentar
reds Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 (endret) Synd at jeg har ferie i feil uke, da. Hpoer i allefall at dere som er der får det hysterisk morsomt! Endret 5. oktober 2006 av Marius E Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Hvor mange har kjøpt billett? Hadde vært litt trist hvis bare hardcore SO5-gjengen dukka opp, da. 7003249[/snapback] Snarere hvem som har kjøpt billett... Next year I'l be there! Lenke til kommentar
TSP Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 (endret) Gamer.no og de forskjellige sidene i nettverket har "stands" der, hvor vi blant annet får se hvordan de jobber, right? Endret 5. oktober 2006 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Caveman Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 syntes det så ganske tomt ut egentlig. var jo en haug med ledige plasser. Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Gamer.no og de forskjellige sidene i nettverket har "stands" der, hvor vi blant annet får se hvordan de jobber, right? 7004496[/snapback] Vi (Rolf fra HW, TST fra Gamer og 4-5 personer fra drift/utvikling samt daglig leder Stefan) sitter nede i et hjørne av hallen og jobber. Det er bare å stikke innom og hilse på ja. Men vi har ikke markert området, og det er ikke en stand. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 syntes det så ganske tomt ut egentlig. var jo en haug med ledige plasser. 7004752[/snapback] Det kommer flere til fredagen Ja, det kunne jo vært artig, men blir jo litt skummelt å treffe "de store" liksom Men jeg har lyst til å hilse på TST og mase litt på han Ueland er der eller? Jaja, blir hvertfall veldig kos å se hvordan dere jobber. Lenke til kommentar
amcarpej Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Får faenmeg abstinenser når jeg ser bildene. Heldigvis skal jeg på Arctic Gathering på onsdag Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Etter mange måneder med intens planlegging er høstens største datatreff endelig i gang. Største ? trodde TG var ca 5.000 jeg... Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 syntes det så ganske tomt ut egentlig. var jo en haug med ledige plasser. 7004752[/snapback] Ja, det kunne jo vært artig, men blir jo litt skummelt å treffe "de store" liksom Men jeg har lyst til å hilse på TST og mase litt på han Ueland er der eller? Jaja, blir hvertfall veldig kos å se hvordan dere jobber. 7004791[/snapback] Ueland er ikke her da han er borti "gokk" (Ja, jeg kaller det gokk TH ) og har oblig og eksamener og fjas: <@Ueland> nupe, oblig og eksamen og slikt fjas I dag er også Håvard innom hallen og rusler rundt. Lenke til kommentar
TST Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2006 Etter mange måneder med intens planlegging er høstens største datatreff endelig i gang. Største ? trodde TG var ca 5.000 jeg... 7005139[/snapback] TG er ikke på høsten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg