Gå til innhold

HW-LAN 2006 i gang

Anbefalte innlegg

Ser ut som dere har spikra sammen et solid LAN. Bra jobba. Får mer og mer lyst til å dra på HW-LAN, selv om jeg var på ByLAN i helga. Får vel utsette det hele et par år, hvis dette blir tradisjon. :)

7003242[/snapback]

Da vet du nå hva du skal gjøre neste år :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er jo bare første dagen. Dukker vel opp flere mot helga når folk har tid å være der. "Normale" folk er jo midt i jobb-uke nå. Eller er det sånn høstferie-greier? Ikke hørt om sånt der jeg jobber.

Kan jo ikke forvente mengder ala The Gathering heller på en helt ny event. TG var lite helt til noen få år siden det også.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Hvor mange har kjøpt billett? Hadde vært litt trist hvis bare hardcore SO5-gjengen dukka opp, da.

7003249[/snapback]

Fra artikkelen: "Over 1300 personer har forhåndsbestilt billetter"

Hvor mange deltagere (eksl dagsbesøkende) er det regna ut det skal være der?

7004120[/snapback]

Fra artikkelen: "det er plass til 2500 deltakere"

Dukker vel opp flere mot helga når folk har tid å være der. "Normale" folk er jo midt i jobb-uke nå. Eller er det sånn høstferie-greier? Ikke hørt om sånt der jeg jobber.

7003861[/snapback]

"Høstferie" er utelukkende en skoleferie :-)

Lenke til kommentar
Gamer.no og de forskjellige sidene i nettverket har "stands" der, hvor vi blant annet får se hvordan de jobber, right?

7004496[/snapback]

Vi (Rolf fra HW, TST fra Gamer og 4-5 personer fra drift/utvikling samt daglig leder Stefan) sitter nede i et hjørne av hallen og jobber. Det er bare å stikke innom og hilse på ja. Men vi har ikke markert området, og det er ikke en stand.

Lenke til kommentar
syntes det så ganske tomt ut egentlig. var jo en haug med ledige plasser.

7004752[/snapback]

Det kommer flere til fredagen ;)

Ja, det kunne jo vært artig, men blir jo litt skummelt å treffe "de store" liksom :wee:

Men jeg har lyst til å hilse på TST og mase litt på han :p

Ueland er der eller? Jaja, blir hvertfall veldig kos å se hvordan dere jobber.

Lenke til kommentar
syntes det så ganske tomt ut egentlig. var jo en haug med ledige plasser.

7004752[/snapback]

Ja, det kunne jo vært artig, men blir jo litt skummelt å treffe "de store" liksom :wee:

Men jeg har lyst til å hilse på TST og mase litt på han :p

Ueland er der eller? Jaja, blir hvertfall veldig kos å se hvordan dere jobber.

7004791[/snapback]

Ueland er ikke her da han er borti "gokk" (Ja, jeg kaller det gokk TH :)) og har oblig og eksamener og fjas:

<@Ueland> nupe, oblig og eksamen og slikt fjas

I dag er også Håvard innom hallen og rusler rundt.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...