TST Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Etter mange måneder med intens planlegging er høstens største datatreff endelig i gang. Les mer Lenke til kommentar
hwknut Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Så moro ut=) Skulle ønske jeg kunne vært der. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Ser opplagt morsomt ut det der. Desverre fikk ikke jeg heller dratt. Men til neste år skal jeg soleklart dra! Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Ser opplagt morsomt ut det der. Desverre fikk ikke jeg heller dratt. Men til neste år skal jeg soleklart dra! 7002572[/snapback] Er helt enig med deg der Orresnei! Neste år drar wii! Lenke til kommentar
quakie Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Jeg har litt lyst til å dra neste år jeg også . Blir spennende å se hvordan lanet utvikler seg nå. Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Jeg kommer kansje til å dra ditt om et par år, når jeg flytter for meg selv Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Ja, det ser ut som ting ordner seg ja Gleder meg til å komme nå! Med film... Lenke til kommentar
quakie Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Med film... 7002731[/snapback] Ja!! *Klappe* Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Gleder meg til å komme nå! Med film... 7002731[/snapback] <3 Var redd du ikke kom. Men du kommer med film ja. Blir den vist på storskjerm? Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Var redd du ikke kom.Men du kommer med film ja. Blir den vist på storskjerm? 7002744[/snapback] Blir vel litt kino ja Lenke til kommentar
TSP Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 @Kenneth: Når kommer du med filmen, spurte deg tidligere i dag, men du er der på fredag uantsett eller? *håpe* Men det der så så sykt artig ut! Jeg skulle bestilt billett jeg, om det så hadde vært uten PC, men kommer hvertfall 95% en tur innom på fredag, gleder meg til å hilse på folket da =) Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Preben: Faktisk avhenger det litt av SkyMarshall. Så snart han gir meg det jeg vil ha blir ting 100% ferdig og jeg kan reise. Høyst sannsynlig fredag ja. Så hvis alle starter en "mase på SkyMarshall kampanje" så har jeg ingenting i mot det Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Legges filmen ut for nedlastning på en av sitene i enttverket samtidig som den vises på hw-lan da? Lenke til kommentar
TSP Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Jeg syns NRK kunne lagt ut filmen på nett-tv, de fronter jo tross alt hw-lan ved å dekke det med sendinger på nrk2 og nett-tv, så da kunne de vel lagt ut hw-filmen og Er forøvrig streaming på NRK herfra: http://www.nrk.no/lan2006/ på hvordan det ser ut i hallen nå. Lenke til kommentar
amund Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Filmen blir selvsagt lagt ut for nedlasting fra våre servere når den er klar. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Storartet. Da får jeg se om jeg ikke får lastet den ned da. Gleder meg alt. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Er forøvrig streaming på NRK herfra: http://www.nrk.no/lan2006/ på hvordan det ser ut i hallen nå. 7002866[/snapback] Jeg håper det ikke er lyd, eller er det så stille der? Jeg skal prøve å komme neste år jeg også! Lenke til kommentar
TSP Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Det er lyd der. Crew spilte musikk i sted, men stoppet. Lite med liv, virker som om nerdene... tja... rett og slett nerder... Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 "problemet" med NRK sin feed er at de viser fra den delen av hallen med minst folk virker det som, men de som ønsker mer aktivitet kan slå på NRK2 nå Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Ser ut som dere har spikra sammen et solid LAN. Bra jobba. Får mer og mer lyst til å dra på HW-LAN, selv om jeg var på ByLAN i helga. Får vel utsette det hele et par år, hvis dette blir tradisjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg