starwars Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 har et sony mini dvdr camera uten firewire hvordan skal jeg få åpnet dette for og få redigert det håper dere kan hjelpe meg er desperat går det med pinacle ??? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Om det fulgte noko programvare med kamera, bruk den. Elles, legg DVDen i spelaren på maskina og flytt over VOB-filene, som du so prøver å importere i Studio. Viss det ikkje fungerer, prøv å endre filetternamnet frå .vob til .mpg. Lenke til kommentar
starwars Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2006 problemmet er at da for jeg bare litt av det jeg har filmet er det andre programmer enn pinnacle som er litt lettere eller et enkelt program som coverterer vob til mpg sliter nå ???? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 VOB-filer er MPEG2-filer. Det hender dei vert enklare å handtere for nokre program om du endrer filetternamnet til .mpg, men skal ikkje seie det sikkert. Eller so skal Magix Movie Edit Pro visstnok takle VOB-filer ganske bra, so du kan jo teste demoversjonen av det, som du finn her. Lenke til kommentar
moviemaker77 Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 problemmet er at da for jeg bare litt av det jeg har filmet er det andre programmer enn pinnacle som er litt lettere eller et enkelt program som coverterer vob til mpg sliter nå ?? 7033148[/snapback] vlc spiller av vob filer. Hvis du endrer vob til.mpg så går det å resigere filmen i pinnacle eller andre redigeringsprogrammer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå