Gå til innhold

MS Intelli 3.0 - noen steder?

Anbefalte innlegg

Jeg vet at denne typen datamus ikke lenger er i produksjon, og at det kommer den ny og utbedret versjon av den nostaligske Intelli 3.0.

Men jeg lurer på om det går an å få tak i den originale (dvs. den som var i produksjon før) på markedet fremdeles? Er rett og slett fordi jeg trenger et eksemplar av den gamle typen, og har ikke så lyst til å vente til den nye blir lansert - ja, selvom den sikkert er godt utbedret. ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg vet at denne typen datamus ikke lenger er i produksjon, og at det kommer den ny og utbedret versjon av den nostaligske Intelli 3.0.

Men jeg lurer på om det går an å få tak i den originale (dvs. den som var i produksjon før) på markedet fremdeles? Er rett og slett fordi jeg trenger et eksemplar av den gamle typen, og har ikke så lyst til å vente til den nye blir lansert - ja, selvom den sikkert er godt utbedret. ;)

7002397[/snapback]

Jeg sitter ennå med mi Intelli 3.0 som jeg kjøpte for 4-5 år siden. Har blitt ei lita grop i venstre museknapp :D

Aner forresten ikke hvor du får kjøpt den..

Lenke til kommentar

Solgte min for noen måneder siden for 400 kr, tilnærmet strøken, men jeg angrer som en hund, nå som jeg har begynt og spille så smått igjen. Så blir vel den nye etterhvert, den de har samarbeidet med Razer på. Et tips kan jo være og sjekke på ebay.com? Mulig noen selger der...

Lenke til kommentar

Eller du kan vente til den nye utgaven av 3.0 kommer som er nærmest identisk med den forrige utgivelsen. Men med bedre optisk sensor (men fortsatt 400 dpi) og teflonføtter.

Vurderer faktisk å slå til selv. Har 3.0 fra før av og forskjellen er trolig ikke stor. Men det irriterer at min har begynt å dobbelklikke når den egentlig bare skal enkeltklikke :hmm:

Endret av geir_er_1337
Lenke til kommentar

Titta litt i linken din fflex og der leser jeg :

"Contents

•Manual (English/Dutch/French/German/Greek/Hebrew/Turkish)

•Brochure

•Qty 1 CD-ROM (IntelliPoint 6.0 / 6.1 Mac)

•Qty 2 Batteries AAA

•IntelliMouse Explorer 3.0 PS2/USB

•Adapter PS2/USB

•Electronic license"

Hva skal vi med batterier??

Endret av Rookie_NO
Lenke til kommentar
Fordi noe mer er bare tull!

7037982[/snapback]

Nei? 800 DPI er det minste jeg vil spille med. Kan du forklare hvorfor mer enn 400DPI er tull?

7040863[/snapback]

Eneste grunnen jeg kan komme på at du kun vil spille med minimum 800 dpi er at du har trodd på hypen produsentene av mus har kommet med. Dette er sikkert musa for deg i så tilfelle... http://www.hardware.no/nyheter/input/laser..._3200_dpi/31884

Kan du da forklare meg hvorfor mange hardcore spillere sverger til den gamle IE 3.0 da den også bare har 400dpi, hvis den er så fryktelig dårlig?

Med 400 dpi så har du ca 160 avlesninger pr cm musa beveger seg, altså mer enn nok for de aller fleste. Sikkert en del Cs unger som klager på at de ikke klarer headshots med kun 400 dpi, det får stå for deres regning.

Jeg kan derimot si meg enig i at det nok ikke hadde vært noe problem for MS å lage en 3.0 med høyere dpi, men det skulle nå engang være lik originalen da.

Lenke til kommentar

Deilig, fikk akkurat leveringsbekreftelse fra mpx om at min nye MS 3.0 er i posten (dvs sporingsnummeret dukker ikke opp hos posten, men det betyr vel bare at den ikke er registrert INN hos posten enda?)

Det skulle vel kanskje bety at jeg i morgen kan være i besittelse av denne diamanten av en mus igjen, bor sentralt i Oslo?(Etterstad)

Noen som jobber i posten som kan bekrefte dette?

Jippi!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...