hw.Eiliv Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Jeg vet at denne typen datamus ikke lenger er i produksjon, og at det kommer den ny og utbedret versjon av den nostaligske Intelli 3.0. Men jeg lurer på om det går an å få tak i den originale (dvs. den som var i produksjon før) på markedet fremdeles? Er rett og slett fordi jeg trenger et eksemplar av den gamle typen, og har ikke så lyst til å vente til den nye blir lansert - ja, selvom den sikkert er godt utbedret. Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Jeg vet at denne typen datamus ikke lenger er i produksjon, og at det kommer den ny og utbedret versjon av den nostaligske Intelli 3.0. Men jeg lurer på om det går an å få tak i den originale (dvs. den som var i produksjon før) på markedet fremdeles? Er rett og slett fordi jeg trenger et eksemplar av den gamle typen, og har ikke så lyst til å vente til den nye blir lansert - ja, selvom den sikkert er godt utbedret. 7002397[/snapback] Jeg sitter ennå med mi Intelli 3.0 som jeg kjøpte for 4-5 år siden. Har blitt ei lita grop i venstre museknapp Aner forresten ikke hvor du får kjøpt den.. Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Solgte min for noen måneder siden for 400 kr, tilnærmet strøken, men jeg angrer som en hund, nå som jeg har begynt og spille så smått igjen. Så blir vel den nye etterhvert, den de har samarbeidet med Razer på. Et tips kan jo være og sjekke på ebay.com? Mulig noen selger der... Lenke til kommentar
jovaa Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Er svært sugen på den nye svarte utgaven. Den jeg har nå er 5 år gammel og mildt sagt slitt etter harde år med Battlefield 1942/BFV/BF2/BF2142 Lenke til kommentar
Simi Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Noen som vet når den nye MS Intelli 3.0 musa kommer for salg? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Jeg har faktisk slike muser uåpnet nye på jobben min... Man kan seff. ikke ta dem Lenke til kommentar
<Iversen> Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 (endret) har selv en ubrukt en i skapet, pluss den jeg bruker selv og har brukt siden den ble sluppet. du kan for.eks se på auksjons sider, sett noen ubrukte på ebay, men de går ikke billig. Endret 8. oktober 2006 av <Iversen> Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 (endret) Eller du kan vente til den nye utgaven av 3.0 kommer som er nærmest identisk med den forrige utgivelsen. Men med bedre optisk sensor (men fortsatt 400 dpi) og teflonføtter. Vurderer faktisk å slå til selv. Har 3.0 fra før av og forskjellen er trolig ikke stor. Men det irriterer at min har begynt å dobbelklikke når den egentlig bare skal enkeltklikke Endret 8. oktober 2006 av geir_er_1337 Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Hvorfor i all verden er det bare 400DPI? Vi lever da i 2006 Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Fordi noe mer er bare tull! Lenke til kommentar
fflex Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 (endret) http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=70657 Edit: så ikke at du snakket om den gode gamle Endret 10. oktober 2006 av fflex Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 (endret) Titta litt i linken din fflex og der leser jeg : "Contents •Manual (English/Dutch/French/German/Greek/Hebrew/Turkish) •Brochure •Qty 1 CD-ROM (IntelliPoint 6.0 / 6.1 Mac) •Qty 2 Batteries AAA •IntelliMouse Explorer 3.0 PS2/USB •Adapter PS2/USB •Electronic license" Hva skal vi med batterier?? Endret 10. oktober 2006 av Rookie_NO Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Fordi noe mer er bare tull! 7037982[/snapback] Nei? 800 DPI er det minste jeg vil spille med. Kan du forklare hvorfor mer enn 400DPI er tull? Lenke til kommentar
hw.Eiliv Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2006 Noen som har en av gamletypen, pent brukt, til salgs? PM. Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Fordi noe mer er bare tull! 7037982[/snapback] Nei? 800 DPI er det minste jeg vil spille med. Kan du forklare hvorfor mer enn 400DPI er tull? 7040863[/snapback] Eneste grunnen jeg kan komme på at du kun vil spille med minimum 800 dpi er at du har trodd på hypen produsentene av mus har kommet med. Dette er sikkert musa for deg i så tilfelle... http://www.hardware.no/nyheter/input/laser..._3200_dpi/31884 Kan du da forklare meg hvorfor mange hardcore spillere sverger til den gamle IE 3.0 da den også bare har 400dpi, hvis den er så fryktelig dårlig? Med 400 dpi så har du ca 160 avlesninger pr cm musa beveger seg, altså mer enn nok for de aller fleste. Sikkert en del Cs unger som klager på at de ikke klarer headshots med kun 400 dpi, det får stå for deres regning. Jeg kan derimot si meg enig i at det nok ikke hadde vært noe problem for MS å lage en 3.0 med høyere dpi, men det skulle nå engang være lik originalen da. Lenke til kommentar
TiduZ Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Ganske sprøtt at vi går slik mann av huse for å skaffe oss akkurat den datamusa.. ikke forstå meg galt, sitter selv på et eksemplar av den gammle, som jeg kjøpte fra SHG for ett år siden, og uka etterpå var den borte fra sia! Lenke til kommentar
jovaa Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Den er jo helt genial da. Knappeplassering, passform, ytelse og utseende stemmer helt for meg i hvert fall. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Den er jo helt genial da. Knappeplassering, passform, ytelse og utseende stemmer helt for meg i hvert fall. 7046406[/snapback] Enig. Den har optimal ergonomi. Dessuten er den kjapp nok til å henge med på alle bevegelser jeg gjør i samtlige fps spill Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Deilig, fikk akkurat leveringsbekreftelse fra mpx om at min nye MS 3.0 er i posten (dvs sporingsnummeret dukker ikke opp hos posten, men det betyr vel bare at den ikke er registrert INN hos posten enda?) Det skulle vel kanskje bety at jeg i morgen kan være i besittelse av denne diamanten av en mus igjen, bor sentralt i Oslo?(Etterstad) Noen som jobber i posten som kan bekrefte dette? Jippi! Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 (endret) Om du leiter etter denne er du gammeldags. I samme slengen kan du vel gå å spørre en bruktbilhandler om han selger hest og kjerre? Endret 17. oktober 2006 av Leptox Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå