Propofol Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2006 For øvrig kan det godt tenkes at egg rett og slett ikke egner seg til å demonstrere det du ønsker, ganske enkelt fordi de er ekstremt motstandsdyktige mot denne typen skader... 7006272[/snapback] dostojevski nevner noe ganske viktig her. Et menneksehode er jo laget sånn at utsiden tåler mer enn innsiden, derfor kan lett slike skader som omtales her oppstå. Ett egg derimot er motsatt. Utsiden tåler lite, mens innsiden tåler mye hvis utsiden er intakt! 7006390[/snapback] Om dere har konktrete forslag til hva jeg kan bruke i stedet for egg så kom gjerne med det, men da bør det ikke være "noe du kan eksprementere av og finne ut av". Har ekstremt dårlig tid med denne oppgaven, og henviser til tråden der jeg forklarer nermere en av tingene som sinker hele opplegget. Hele opplegget går til helvete. Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Sier ikke at det ikke fungere, men det er ikke optimalt. Men vet dessverre ikke hva du kan gjøre. Det eneste jeg kunne tenkte meg er at du pakker inn egget i noe som kan trykkes inn men som kommer ut igjen (som skumgummi) Så kan du lage hodet av skumgummi og la egget være hjernen. Voila, drop hele dingsen fra litt høyde og brett ut igjen. En knust hjerne Lenke til kommentar
Mato Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 hva er det med det bildete ??? Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 hva er det med det bildete ? 7009683[/snapback] Som nevnt lengre bak i tråden: Er snakk om "nedbremsingsskader" hvor g-kreftene lager lapskaus av innvollene dine. Men man føler seg tilsynelatende grei, går og legger seg og våkner aldri opp igjen! Ødelagt inni, fin på utsiden tongue.gif Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 hva er det med det bildete ? 7009683[/snapback] Som nevnt lengre bak i tråden: Er snakk om "nedbremsingsskader" hvor g-kreftene lager lapskaus av innvollene dine. Men man føler seg tilsynelatende grei, går og legger seg og våkner aldri opp igjen! Ødelagt inni, fin på utsiden tongue.gif 7009722[/snapback] Det sitatet forklarer ikke bildet av en panne med kul i første post. Denne tråden hører hjemme i twilight zone. Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 hva er det med det bildete ? 7009683[/snapback] Som nevnt lengre bak i tråden: Er snakk om "nedbremsingsskader" hvor g-kreftene lager lapskaus av innvollene dine. Men man føler seg tilsynelatende grei, går og legger seg og våkner aldri opp igjen! Ødelagt inni, fin på utsiden tongue.gif 7009722[/snapback] Det sitatet forklarer ikke bildet av en panne med kul i første post. Denne tråden hører hjemme i twilight zone. 7010210[/snapback] Har du i det heletatt lest igjennom? Snakk om skader som man kan pådra seg hvis man blir utsatt for ekstreme g-krefter. Fordi innvollene (i bildets tilfelle, hjernen) blir presset rundt inni deg. Men på utsiden ser man helt fin ut, så ender det med at man dør av indre blødninger Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Tror jeg forstår hva du mener nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå