koronag Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Jeg har et XFX 7600 GS, og lurer på om jeg kan kjøpe et geforce 7600 GS og kjøre disse i SLI? (Vil ha tv-out, XFX-varianten ikke har) Lenke til kommentar
Ampy Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 hmm.. om du kjører to kort i SLI, får du vel ikke brukt tv-out alikevel.. Jeg får hvertfall ikke det med mitt SLI oppsett. Lenke til kommentar
koronag Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2006 (endret) Vet du hvorfor? Endret 4. oktober 2006 av koronag Lenke til kommentar
smy Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 sli støtter kunne 1 utgang om gangen alså dvi til lcd og s-video til tv Lenke til kommentar
zapper Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Med andre ord, du får ikke bilde både på tv og pc-skjerm samtidig, men at du ikke får brukt tv-ut er bare tull. Lenke til kommentar
koronag Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2006 Ok, godt å høre, men kan man kjøre to (litt) ulike kort i SLI? I dette tilfellet XFX 7600 GS og Geforce 7600 GS? Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 (endret) Ok, godt å høre, men kan man kjøre to (litt) ulike kort i SLI? I dette tilfellet XFX 7600 GS og Geforce 7600 GS? Altså du kan kjøre ulike produsent kort men at skjermkort modellen er den samme..men husk på at skjermkortet med tregest hastighet vil gjøre at begge kortene vil kjøre på den tregeste kortets hastighet..hvis du forstod det.hehe Endret 4. oktober 2006 av Scortech Lenke til kommentar
koronag Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2006 Takker! (ingen problemer å forstå, med andre ord) Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Bare hyggelig...forstod det nesten ikke selv..sånn jeg skrev det..er mystisk den forbannade dysleksien min:-( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå