genetex Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Jeg for min del synest han var bare en taper som prøvde late som han var kul. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Jeg for min del synest han var bare en taper som prøvde late som han var kul. 7337093[/snapback] Enig i at det kan virke litt slik i de seneste videoene, men de første er rett å slett utrolig morsomme. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Må si den banninga virka veldig påklistra ja. Og ensformig. Morsom i starten men latterlig i de andre klippene. Skulle klart å banne mannen under stolen 4 ganger, men så er jo jeg lofoting fra bygda, så bannskap ligger meg nært til hjerte Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Jeg for min del synest han var bare en taper som prøvde late som han var kul. 7337093[/snapback] Touchè Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 synes det er gøy å se hvor mange feil de tidligere spilla hadde, men måten han har gjort det på, er bare tåpelig.. Lenke til kommentar
PuppetMastern Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 "Oh wait! Bimmy and Jimmy? How they make a mistake like this? Bimmy isnt even a real name! Underholdende videoer men jeg synes han er morsommere når han ikke banner i hver eneste setning. Lenke til kommentar
mummi-pappa Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Ny film av han der han tester ut "The power glove".. Varer i ca 12 og et halvt minutt. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 24. november 2006 Forfatter Del Skrevet 24. november 2006 har lagt den i første post nå. Ganske så meningsløst objekt, den hansken ja. Joda, litt artig hadde den sikkert vært om den hadde fungert, men likevel... Hva er liksom vitsen med å veive rundt med arma når du spiller slike spill? Lenke til kommentar
the_zombie Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 (endret) har lagt den i første post nå. Ganske så meningsløst objekt, den hansken ja. Joda, litt artig hadde den sikkert vært om den hadde fungert, men likevel... Hva er liksom vitsen med å veive rundt med arma når du spiller slike spill? 7353794[/snapback] Hm tenker litt på det når jeg ser wii'en også. Har ikke prøvd den, men forestiller meg at man blir relativt sliten i armene etter en lang spilleøkt edit: Innlegg nr 900. :o Endret 25. november 2006 av the_zombie Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 25. november 2006 Forfatter Del Skrevet 25. november 2006 Tja, nå er Wii-kontrolleren litt overdrevet da. Det er ikke i alle spill at man skal sitte og veive sånn med armene. Dessuten er Wii-kontrolleren litt mer logisk ordnet. Når man spiller tennis, så beveger man kontrolleren som om den var en racket, og ikke på noen annen, mer ulogisk måte. Lenke til kommentar
Schnugaf Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Utrolig morsomt :!: Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Enig i at banniga kan bli litt pinlig berørende til tider, virker som om han tror at den er det folk synes er morsomt. Men poengene han har på noen av de dårligste spillene er utrolig morsomme, Castlevania II står som en soleklar favoritt for min del, kanskje fordi jeg satt og tenkte akkurat det samme da jeg spilte det for 15 år siden Lenke til kommentar
kavorka Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Sinnsykt morsomt når han tester Super Mario helt til slutt og Mario hopper hele tiden selv når hånda er helt i ro. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Den første der var hvertfall hysterisk morsom! Fikk så sinnsykt latterkrampe enkelte steder der.. Lenke til kommentar
RevX Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Morsomste i hele Power Glove-videoen var vel da ANN faktisk klarte å lande et fly i Top Gun. Jeg mener, bare se hvordan han måper i sjokk :!: Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Morsomste i hele Power Glove-videoen var vel da ANN faktisk klarte å lande et fly i Top Gun. Jeg mener, bare se hvordan han måper i sjokk :!: 7358071[/snapback] Absolutt, spessielt morsomt etter at man ser hvordan han strever så sykt med det i top gun videoen Lenke til kommentar
marius90 Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 (endret) digger disse videoene, gleder meg mer til at neste episode av dette kommer, enn jeg gleder meg til lost episodene, hehe. har aldrig ledd så godt av en video noengang, powerglove videoen var den råeste hittil, morro når han flekka av seg hansken og gikk over til kontrollen istede, hehe. Endret 25. november 2006 av marius90 Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Eg synest nokon av dei seinare omtalane ikkje var heilt på samme høgde med dei første...so tok det seg opp att ein god del med PowerGlove-videoen. Og no... :!: :!: :!: Denne var knallbra...og faktisk litt oppklarande. Kay Lenke til kommentar
lolzormaxor Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 sett alle filmene... veldi mosrsomt men kansje litt mye banning da men... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå