Hr. Jenssen Skrevet 14. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2006 (endret) Tja, det eksisterer i allefall. Endret 14. oktober 2006 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Gutten er helt gærn. I den siste filmen der så kommer det så mye rart ut av munnen hans. Genialt! Lenke til kommentar
the_zombie Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 http://www.screwattack.com/Flash%20HTML/AN...daythe13th.html ny video 7066134[/snapback] Ah, takker. Puttet den i første post. Forresten jævlig meningsløst og irriterende å være "subscriber" til en person på YouTube. Jeg får ikke noen notifikasjon om at Angrynintendonerd har sluppet ut noen nye vids! Uansett, den der videoen var... genial! Jeg husker jeg spilte Friday 13th masse på C64, men det var et heeeelt annet, og MYE bedre spill enn det møkkaspillet på NES. 7069879[/snapback] Hvis du vil ha videoene så fort de kommer ut, se på Screwattack. Tar som oftest litt tid før noen gidder å uploade de til Youtube. I tillegg har revver bedre bildekvalitet enn youtube Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Å Dritt det tar så lang tid før han lager nye filmer de er så bra å btw når du er inne på screwattack og ser på filmene gå helt nederst til han sin hjemmeside den er også utrolig bra Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Ja sorry for dobbelt posting men jeg kommer ikke inn på Screwattack må late ned noe sånn hestpeis så har noen andre set samme problemet?? Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2006 Gjerne forklar litt mer hva slags "hestpeis" du må laste ned... Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Går nå så det er ikke noe farlig men jeg begynner og bli irritert over at han bruker så lang tid på den nye Lenke til kommentar
Koopa Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Haha Oh mannis, good stuff! Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 "And all these electric plants hurt you, so you need a lot of patience. But how could you have patience when you're in a fucking hurry? Fuck!" Lenke til kommentar
euroshopper Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Gud så bra. "This game is diarrhea coming out of my dick"7003765[/snapback] x2 haha :!: Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Besøk Screwattack ny film A Nightmare On Elm Street men er ikke like god men bra får det om Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 13. november 2006 Forfatter Del Skrevet 13. november 2006 Jeg har lagt ut Nightmare on Elm Street i første post nå. Beklager for treg oppdatering. Personlig synes jeg at denne er mye artigere enn Friday 13th. "Snakes, you want some too?" :!: Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Jeg får en god fuzzy varm følelse i kroppen når jeg ser disse filmenem og han har en hel del gode poenger sett nå i etterpåklokskapens lys. Men jeg synes ikke han er spesielt morsom, det blir altfor påtatt med all den "banninga". Ikke det at jeg ikke liker banning, men jeg synes rett og slett slike quoter som euroshopper har er altfor barnslig. Men her ligger sikkert forskjellen på meg på over 30 og de gjengse forumbrukerne også... Lenke til kommentar
marius90 Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 leste på hjemmeia hans, at han syns ikke spillene er så dårlige som han sier i filmene, han sa faktisk at han likte noen av spillene, han skriver at det kun er for morro og er ikke noe man skal ta serriøst. så han gjørs på å spille dårlig, sier han ihvertfal, det tar jo egentlig bort litt av morroa. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Dette var jo morsomt Lenke til kommentar
the_zombie Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Ny film på screwattack.com nå hvor han tester Power Glove til NES Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Screwattack er så JÆVLIG treigt til tider! Lenke til kommentar
the_zombie Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Screwattack er så JÆVLIG treigt til tider! 7315542[/snapback] mm :/ tok meg sånn ca en time å preloade filmen på under 10 minutter Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Lo som jeg grein i slutten av den TMHT videoen når han finner ut at man bare kan gå over det lille hoppet Lenke til kommentar
Donald Duck Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 HAHAH! Turtles Digga detta:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå