Manx Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Mye kreativ ordbruk om mye rart :!: Lenke til kommentar
Husgark Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 (endret) Hahahahaha så utrolig morsomt :!: Endret 6. oktober 2006 av Husgark Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Ahaa, så bra. Mange jeg husker der! Lenke til kommentar
Zlash Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Sinnsvakt bra. Utenom turtles og top gun så har jeg ikke noen erfaring med spillene han har testet, men uansett utrolig morsomt å høre på fyren. Har nå sett alle sammen. Lenke til kommentar
Typho Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Å gud! Jeg trodde jeg skulle le meg ihjel! Så utrolig morsomt! :!: Husker mye av frustasjonene med Turtles ja Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Ganske morsomt. Kjenner meg igjen i beskrivelsen av søpla Topgun. Jeg spilte det da det var nytt og "stort", og likte det aldri. Det eneste jeg likte var de kule automatene.. he, he. Absolutt morsom underholdning! Mye shittprat, men shitt au.. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Håper ikke at hans fremtidige videoer er med "Shitpickle".. Har sett på de videoene siden før sommerferien Den sangen på starten er forresten råtøff Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Hm, tro om han har hørt Monty Pythons tekst om bruk av ordet "fuck"? Han er i alle fall flink til å bruke det. Kanskje litt overdreven til tider, men alt i alt morro underholdning. Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Mitt favoritt-spill til NES var faktisk Castlevania 2, fikk meg ikke til å spille 1ern og 3ern fordi jeg likte rollespill-elementet så godt. Faktisk så bra at det er det eneste NES-spillet jeg spiller med emulatorer installert på PC eller mobiltelefon. Her gjaldt det å komme gjennom spillet så effektivt som mulig - da det er 3 forskjellige slutter i spillet, avhengig av hvor lang spilltid man bruker. Merk at jeg har markert effektivt, da spilltiden stopper når man er inne i de bygningene hvor Grevens kroppsdeler er oppbevart. Man samler da alle hjertene man trenger for å kjøpe diverse ting mens man er der inne. Også jeg stod fast på de punktene der man måtte bruke blå (den hemmelige veien ned forbi den ene innsjøen) og rød krystall ("tornadoen" forbi fjellveggen), der måtte jeg ty til diverse FAQs på nettet... 7016989[/snapback] Tenk deg å stoppe på dette i 1989, fortsatt 4 år før powertech tilbød oppringt internett til blodpris, på tiden folk flest spilte det. Det var nesten umulig. Lenke til kommentar
mESA Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 CastleVania er den beste Gen9alt Lenke til kommentar
ronndi Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Vi gamle nintendo-frelste brukte å ringe en kar på lageret til importøren og få tips og svar ang. spill. Helt sant, sto fast så jævlig i link og castelvania og Torbjørn hos nintendo hjalp oss via telefonen. :!: :!: :!: Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Vi gamle nintendo-frelste brukte å ringe en kar på lageret til importøren og få tips og svar ang. spill.Helt sant, sto fast så jævlig i link og castelvania og Torbjørn hos nintendo hjalp oss via telefonen. :!: :!: :!: 7021191[/snapback] Haha, a propos, jeg minns nintendo-importøren hadde ei sånn gratisblekke de sendte ut til NES-eiere av og til. Var det en telefontjeneste der man kunne ringe for å få spillhjelp mot betaling? Noen som husker? Lenke til kommentar
ronndi Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 stemmer det, de hyra noen kids til å svare på spørsmål ja. Ble vel lei av alle telefonene etterhvert. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Beste jeg har sett på youtube på LENGE , seriøst denne fyren fortjener kred Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Er det i det hele tatt noen spill han har anmeldt han liker? Lenke til kommentar
Kryon Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Double Dragon III?? Det var jo megakult når det kom ut. Har mangen gode minner med det spillet, og det er pokkeren ikke så vanskelig Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2006 Uuuuuh, takktakk! Den der går rett inn i første post. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Det er merkelig. Det er bare Nintendo spill som får meg til å bli riktig sint på spill. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2006 Hehe, nåja. Finnes nå en god del gamle PC-brettspill jeg ble ganske sint på jeg, ja. Men jeg ble faktisk aldri irritert over noen C64-spill... eller, vel, hvis man ikke regner med det forbanna irriterende Indiana Jones spillet, hvor man gikk i grotter hele tiden, og når fakkelen brann ut, døde man. Siden det ikke fantes noen lagringsfunksjon på den tiden, måtte jeg bare nøye meg med å starte helt på nytt, uansett om jeg døde etter å ha spilt gjennom 99% av spillet. DET spillet kunne av og til få joystick'en til å se ut som en slegge eller noe annet man kan kaste. Klarte dog å holde den nogen lunde i live til jeg la Commodore'n på hylla. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå