Gå til innhold

Angry Nintendo Nerd tester elendige videospill!

Anbefalte innlegg

wow, det var nok veldig vanskelig å skjønne. La meg utdype:

Jeg har aldri før i mitt liv møtt eller sett en norsk/svensk person som snakker 100% flytende engelsk.

hmmm....Fleste jeg gamer med online snakker flytende Engelsk, noen lener litt mer mot britisk, men meste parten snakker flytende amerikansk, inkludert meg, folk bruker ikke å tro på at vi er fra norge helt til vi snakker norsk.

Men du kan da si at vi har vært like mye påvirket av Engelsk som Norsk gjennom oppveksten pga. vi spiller online med folk.

Såååååeee....fleste hardcore gamere fra neste generasjon snakker nok flytende Engelsk ja.

Matte nivået har synket, mens Engelsk nivået har økt dramatisk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det verste synest eg eigentleg er kor mange som slit med sitt eige morsmål. Mange ser no ut til å skrive ei blanding av norsk og engelsk: Orddelingsfeil, engelske ord i satt inn i norske setningar (der det finnast heilt vanlege norske ord som tyder eksakt det samme), engelske uttrykk oversatt direkte til norsk i staden for tilsvarande norske uttrykk, osb.

Kay

Lenke til kommentar
Det verste synest eg eigentleg er kor mange som slit med sitt eige morsmål. Mange ser no ut til å skrive ei blanding av norsk og engelsk: Orddelingsfeil, engelske ord i satt inn i norske setningar (der det finnast heilt vanlege norske ord som tyder eksakt det samme), engelske uttrykk oversatt direkte til norsk i staden for tilsvarande norske uttrykk, osb.

Kay

Var som om jeg skulle sagt det selv. Syns selv det er mer enn nok låneord fra engelsk per dags dato, og vi trenger ikke å implementere enda flere.

Lenke til kommentar
kan noen fortelle meg hvorfor det er morsomt å høre på en random fyr banne i 5 minutter?

Tilfeldig fyr. Ingen vits i å bruke engelske ord når vi har like fine norske.

Han er forresten ikke "random". Han er AVGN.

beklager, jeg skal aldri mer gjøre det igjen! :roll:

om han har et akronym driter jeg i, han er en tilfeldig fyr for meg. en forferdelig tåpelig tilfeldig fyr

Lenke til kommentar
Ingen som tvinger deg til å se på da vettu.

Vel, det er faktisk slik at jeg har tvunget zeox til å se på avgn opptil flere ganger. Og Zeox, fy på deg som bruker "random" istedenfor "tilfeldig". Det der går jo bare ikke an.

edit: Må kanskje starte en egen tråd får "fag" karen da, han var jo hysterisk :D

Endret av asad
Lenke til kommentar
kan noen fortelle meg hvorfor det er morsomt å høre på en random fyr banne i 5 minutter?

Tilfeldig fyr. Ingen vits i å bruke engelske ord når vi har like fine norske.

Han er forresten ikke "random". Han er AVGN.

beklager, jeg skal aldri mer gjøre det igjen! :roll:

om han har et akronym driter jeg i, han er en tilfeldig fyr for meg. en forferdelig tåpelig tilfeldig fyr

Måten du skrev det på fikk det til å virke som om han er en "random" fyr for de fleste. For oss som er vant til ham er han slettes ikke tilfeldig. Det er faktisk mye derfor vi liker ham. Du spurte faktisk hvorfor VI syntes denne "tilfeldige" fyren var morsom.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...