Luchy Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Veit det. Ganske så tåpelig, og i virkeligheten ser det urteit ut, noe nerden beviste ganske bra. Men det var altfor mye skuespill denne gangen. Klart at man ikke kan sitte i evigheter med et simpelt Atarispill, men dette ble litt i overkant. Han kunne i det minste vist et par lignende spill. Åjsann, mente ikke at det var teit, en liten skrivefeil fra min siden. Mente å se at det ikke var teit. Lenke til kommentar
RevX Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Åjsann, mente ikke at det var teit, en liten skrivefeil fra min siden. Mente å se at det ikke var teit. Ja, jeg forstår hva du mener, og jeg er enig. Synes at han henviste til spillet på en kul måte mot slutten der. Det beviser i hvert fall hvor idiotiske noen spill kan være Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Ny Episode http://www.gametrailers.com/player/27289.html Sjekk også ut Monster Madness filmene hans på Youtube, anbefales. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2007 Hehe, Halloween-episoden var faktisk ganske artig. Vanligvis synes jeg ikke de overdramatiserte videoene med masse skuespill og greier er spesielt morsomme - men denne slo godt an. Lo relativt godt under hele greia. En god nyhet for de som ikke liker disse lengre videoene, er den lille teksten som står på slutten av videon. "Stay tuned for more shorter, basic-style AVGN-reviews" eller noe lignende. PS: Faens halloween. Er så glad jeg er i forsvaret nå. Kreperer av alle drittungene som kommer på døra og maser om godteri, uten noen kunnskaper om hva i helvete Halloween faktisk handler om. Lenke til kommentar
infomannen Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Haha helt genialt dette. Skjønner veldig godt at han blir sinna når det er NES spill han tar for seg. Syns nes spill er noe av det vanskeligste som er laget innenfor spill, hvertfall visse spill er nesten helt umulig å runne!! Har blitt mye frustrert av blant annet zelda, castlevania spillene. Men han her er morsom så det holder Ler meg skakk Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 PS: Faens halloween. Er så glad jeg er i forsvaret nå. Kreperer av alle drittungene som kommer på døra og maser om godteri, uten noen kunnskaper om hva i helvete Halloween faktisk handler om. Personleg synest eg Halloween er like relevant for meg som Thanksgiving, og ignorerar heile greia so langt som mogleg. Klarar ikkje å riste av meg kjensla om at grunnane til at det no er enkelte som feirar tøvet er: 1. Amerikanske situasjonskomedier. 2. Handelsstanden ønskar å sko seg på dumme folk. Det er forøvrig òg det eg trur grunnen til at vi no feirar jul i oktober. Dersom nokon ønsker å få snop på døra her, får dei gå julebukk. Kay Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Jeg elsker kisen, er så bra når han bare går over, What? ehh, can I just walk over it? :!: Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Da kan jeg si at jeg skvatt mens jeg så AVGN. herregud Lenke til kommentar
Jext Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Jeg håper han reviewer noe annet enn Atari spill snart, det er liksom ikke så mye å ta fatt i på de spilla. Grei episode allikevel. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Den testen med turtles spillet..eg må si det..fyren er jo en total idiot..visste an ikke at du kunne GÅ over det hoppet..og han prøvde å hoppe 25 ganger før han i det hele tatt TENKTE på å gå over... Herregud for en tosk. Og de pizza'ene som er så vanskelig å få tak i..my goooood....hopp og hold inne høyre piltast..så kommer du inn...fane for en idioooot Lenke til kommentar
RevX Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 (endret) Diesel, når James tar på seg rollen som AVGN, gjør han seg noen ganger dummere for å få mer ut av omtalene sine. Noen ganger velger han også å kjefte på spill han faktisk liker. Poenget er ikke å gi konstruktiv og rettferdig kritikk, hele greia med AVGN er å bli fly forbanna uansett om spillet er bra eller ikke. Endret 1. november 2007 av RevX Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Noe en hver person burde ha skjønt siden episode 1. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Noe en hver person burde ha skjønt siden episode 1. Noe ikke alle gidder å se ALLE episodene Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Noe en hver person burde ha skjønt siden episode 1. Noe ikke alle gidder å se ALLE episodene Tror ikke det var det han mente (at i episode en klarifiserer han at han er påtatt "idiot") men heller at det hele er såpass idiotisk at man burde skjønne det uansett hvilken episode man ser. Slik har han jo vært siden episode 1. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Virker bare som en som har hatt en tøff oppvekst og har en dritt holdning til alle spill og alt og alle Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Meeen...analysen av Die hard var litt tidig..det skal han ha Lenke til kommentar
RevX Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Ser ut som du har forsått poenget, siden AVGN fremstår som en miserabel, sinna type. Bare ikke tro at dette er James til vanlig, vi snakker tross alt om en fantasifigur som han har funnet opp her. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Den testen med turtles spillet..eg må si det..fyren er jo en total idiot..visste an ikke at du kunne GÅ over det hoppet..og han prøvde å hoppe 25 ganger før han i det hele tatt TENKTE på å gå over... Herregud for en tosk. Og de pizza'ene som er så vanskelig å få tak i..my goooood....hopp og hold inne høyre piltast..så kommer du inn...fane for en idioooot Ang det første, hvis du ikke har spilt spillet før så er det jo naturlig at man prøver å hoppe der. Uansett skremmer det litt at du ikke skjønner at det han driver med bare er skuespill. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Det er skremmende ja.? Sart sjel du da Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Nå skal vi ikke akkurat diskutere Diesel_ sin oppfatting av AVGN. Men det hele er skuespill og han er sikkert en ganske normal person i virkligheten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå