Gå til innhold

Angry Nintendo Nerd tester elendige videospill!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
EDIT: Forresten, for de som ikke tror ANN angående Jeckyll & Hyde, så kan dere alltids sjekke ut
. Jeg tror nok jeg er enig med fyren angående dette spillet også. ^^

7002227[/snapback]

 

Hehe. Helt jævlig.

 

This game sucks. Whoever developed it should be banished from earth forever into the dark empty void of space.

 

you might as well die the minute you start playing
Lenke til kommentar

:lol: Fantastiske video-omtalar.

 

...men eg veit ikkje om eg er heilt einig i alle vurderingane hans. Turtles-spelet hugsar eg at eg faktisk likte. Det kan kanskje ha noko med at eg ikkje er fullstendig udugeleg til å spele spel å gjere. Den "umoglege" pizzaen er eg litt usikker på...det går kanskje an å ta han dersom du kjem nedanfrå? Simon's Quest hugsar eg at eg likte veldig godt. Eg har ikkje sett omtalen enno, men sidan han tek det med reknar eg med at han ikkje likar det. Det spelet har eg i samlinga mi, so eg får kanskje grave det fram att og sjå om det er so bra som eg hugsar det.

 

Kay

Lenke til kommentar
Jeg har jo faktisk gått igjennom Double Dragon 3,så er vel bare han som er n00b^^

7007118[/snapback]

Han verkar ikkje som ein enormt dyktig spelar...det er enkelte ting han hevdar er umoglege som streng teke er svært moglege. Som å lande og å fylle bensin i lufta i Top Gun.

 

Kay

Lenke til kommentar

Konge linker!

 

Husker jeg irriterte meg SÅ JÆVLIG over castlevania 2, det gikk jo ikke an å gjette seg til hvordan man skulle komme seg videre, tror ikke jeg hadde klart det i dag heller, og i hvert fall ikke som 8-åring!

 

Top Gun var også ille, men ingenting slo castlemania 2 for min del.

Skal se Jeckyll&Hyde nå :)

Endret av Saftis
Lenke til kommentar

Mitt favoritt-spill til NES var faktisk Castlevania 2, fikk meg ikke til å spille 1ern og 3ern fordi jeg likte rollespill-elementet så godt. Faktisk så bra at det er det eneste NES-spillet jeg spiller med emulatorer installert på PC eller mobiltelefon. Her gjaldt det å komme gjennom spillet så effektivt som mulig - da det er 3 forskjellige slutter i spillet, avhengig av hvor lang spilltid man bruker. Merk at jeg har markert effektivt, da spilltiden stopper når man er inne i de bygningene hvor Grevens kroppsdeler er oppbevart. Man samler da alle hjertene man trenger for å kjøpe diverse ting mens man er der inne.

 

Også jeg stod fast på de punktene der man måtte bruke blå (den hemmelige veien ned forbi den ene innsjøen) og rød krystall ("tornadoen" forbi fjellveggen), der måtte jeg ty til diverse FAQs på nettet...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...