Batnobbit Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Hah han hørtes ut som Bruno fra Da Ali G Show Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Nå er det kommet ut en ny episode og den er på 13 minutt Angry Video Game Nerd: Bart vs. The Nerd Lenke til kommentar
SkinnyT Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Lagde en "The Fucking Short Version" av AVGN sine filmer. Sjekk den ut her. Lenke til kommentar
Oly Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Den nyeste AVGN må være en av de morsomste jeg har sett på lenge :!: Har en lenke fra YouTube her, til en test fra en "annen videogame nerd" som går under nicket Dentolux. Alex Kidd: In High Tech World Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 "The worst part wast to jump from small platforms to small platforms, because Alex has forgotten how to swim" Haha klassisk Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Han som spiller gitar og synger introsangen minner om Dave Grohl fra Foo Fighters! Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 hahha faen å bra så den CASTLEVANIA 2: SIMON's QUEST by the Angry Nintendo Nerd kjempe morsom!! Gir han dårlig anmeldelse til alle spillene eller gir han gode til noen? Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 27. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2007 Nei han baserer seg hovedsaklig på å anmelde dårlige spill. Noen spill, som Ducktales, gir han dog ros til. Lenke til kommentar
marius90 Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Nå har det kommet en video der AVGN er sammen med Captain S som er kjent fra Screwattack.com har ikke sett hele enda, men hitttil så har den vært bra. http://www.screwattack.com/Flash%20HTML/CaptainS/unite.html Lenke til kommentar
RevX Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 (endret) Det der kunne blitt et herlig bra spill! Ellers likte jeg filmen godt. Gøy at nerden har med andre folk i filmene sine, gir litt mer variasjon. Fant forresten ut at Captain S er minst like genialt som AVGN. Endret 4. august 2007 av RevX Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Her er en fin liste dersom dne ikke har vært oppe før da... http://cinemassacre.com/Movies/Nes_Nerd_videos.html Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Her er en fin liste dersom dne ikke har vært oppe før da... http://cinemassacre.com/Movies/Nes_Nerd_videos.html 9208340[/snapback] Den står i førsteposten Lenke til kommentar
Happytreeangi Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Her er en fin liste dersom dne ikke har vært oppe før da... http://cinemassacre.com/Movies/Nes_Nerd_videos.html 9208340[/snapback] Den står i førsteposten 9208371[/snapback] Og i min signatur^^ Digger denne fyren, men hvorfor er Captain S videoen en julespesial? Litt tidlig? Lenke til kommentar
Kakkoii Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 AVGN er genial, men likte ikke den siste filmen med Captain S. Var bare teit. Merket forresten at han ikke sa et eneste stygt ord i den(!) Forøvrig veldig pussig med en julefilm i juli/august... Lenke til kommentar
RevX Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 (endret) Haha, det var morsomt de gangene AVGN sleit for å holde banneordene vekk. "Come on!" *Vrir seg rundt og konsentrerer seg kraftig* "...COME ON!!" Skal være enig i at Captain S og AVGN er for forskjellige til at man kan lage en god film med dem. Likevel liker jeg den, var god underholdning fortsatt. Endret 7. august 2007 av RevX Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 LOL Denne er dritbra. *wink wink* :!: Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Haha, Endelig tilbake i gammel form nå! Lenke til kommentar
Happytreeangi Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 (endret) Sinnsykt den nye var morsom! :!: Beste siden Atari 5200 filmen! Endret 8. august 2007 av Happytreeangi Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 den var bra denne jeg, men jeg liker de fleste filmene hans da. btw takk til de som legger ut direktelinker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå