Cord Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 HeHeHeHe :-D Denne var faktisk av mine desiderte favoritter til nå :-) Lenke til kommentar
kalle_klovn_1990 Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Så det er der Spaceworld har logoen sin fra! Uansett, jeg synes ikke denne annmeldelsen var noe særlig, synes de der han prater om konsoller og utstyr er mye morsommere. Og TMNT, evig klassiker. Klarer liksom ikke å se hvordan det kan være underholdende Kanskje det er gøyere for småunger 8797566[/snapback] Oi, så modne vi er.. Lenke til kommentar
dnthalhuk Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 (endret) Bra episode som er lagd slik de første var funker fremdels utmerket. Endret 6. juni 2007 av Ant1 Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Klarer liksom ikke å se hvordan det kan være underholdende Kanskje det er gøyere for småunger 8797566[/snapback] Oi, så modne vi er.. 8800997[/snapback] Egentlig ikke. Men jeg synes ikke masse banning og masing er morsomt for det om. Lenke til kommentar
egr Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Får latterkrampe hver gang. Og dette så faktisk ut som et av de værste spillene han har testa må vel bare være ghostbusters som så værre ut. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Det han sier om spillene er sin mening, men han viser det på en usaklig måte. Dette er jo det som gjør det morsomt å se på. Hvis han skulle ha vært saklig ville det bare vært kjedelig. Det ville blitt det samme som å se helt vanlige reviews av spill. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Nå hadde vi ventet en stund, så det var på tide med en ny review. Helt ok video. Ikke noe spesielt, men AVG som en karakter har utviklet seg mye siden de første videoene selv om de første videoene var noen av de morsomste. Får håpe han ikke har planer om å gi seg enda. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Han begynner og bli dårlig, tror berømmelsen har gått opp i hodet på han. Min favoritt er selvfølgelig den derre me tittelene, den lærer du noe fra. Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Han har tatt seg opp litt igjen nå! overdriver ikke så mye.. men det er jo ikke så mye review lenger liksom? Den Die Hard saken sluttet jo bare plutselig.. manglet liksom en slutt. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Nja, uhm.. Vanskelig å gjøre seg opp en mening. Jeg kommer tilbake til den episoden. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 20. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2007 manglet liksom en slutt. 8906496[/snapback] Da må det vel ha skjedd noe feil hos deg. Det skal slutte med at han ødelegger spillet. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 spiderman episoden var skuffende synes jeg, den var rett og slett ganske kjedelig i mine øyne. men mange av de andre filmene er helt konge. 8437372[/snapback] Spiderman er jo morsom, men den nye derimot, silverman eller hva den het, kjedelig... Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Han har tatt seg opp litt igjen nå! overdriver ikke så mye.. men det er jo ikke så mye review lenger liksom? Den Die Hard saken sluttet jo bare plutselig.. manglet liksom en slutt. 8906496[/snapback] Er det virkelig meningen at det skal være en omtale? Jeg ser på episodene å ler så jeg gråter, sånn ca 1, 2tia på kvelden, må være litt småtrøtt,d ablir det ekstra morsomt! Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 I begynnelsen så var det jo nett som en omtale.. men nå spiller han liksom bare speillet, blir frustert, og så ødelegger det eller noe. Savner litt mer snakking og slikt. Lenke til kommentar
marius90 Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 alle episodene skulle vært på høyde med ghostbusters episodene, de virker mye mer gjennomtenkt enn de andre episodene, de siste har virket mer som "haste" episoder. Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 alle episodene skulle vært på høyde med ghostbusters episodene, de virker mye mer gjennomtenkt enn de andre episodene, de siste har virket mer som "haste" episoder. 8912852[/snapback] Agreed! Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Morro, har nå stittet en time å sett på Angry Nintendo Nerd ^^. 7003279[/snapback] Jeg og en kamerat tok en helkveld (Denne fortjener bumping...) Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Ny Film! http://www.gametrailers.com/player/21229.html Denne gang anmelder han Indenpendence day på ps1(?) dette kan bli spennende! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå