-Mr.T- Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Jeg synes også NERDEN har tapt seg en del på noen av videoene sine (les: Nightmare on Elmstreet eller Spiderman) men f.eks. Ghostbusters videoene er "back to basics" igjen. Jeg synes også han er blitt flinkere til å variere språket når han anmelder Alt i alt så koser jeg meg med nesten hver en utgivelse! Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Snork. De klarte ikke å få åpningssangen til å være litt lenger? Lenke til kommentar
aspic Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Snork. De klarte ikke å få åpningssangen til å være litt lenger? 8534083[/snapback] Tvilar på at den sangen vert vanleg på kvar video, dette var nok berre ein demostrasjon på heile themesangen. Lenke til kommentar
kalle_klovn_1990 Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Blæ, han har mista sjarmen sin på de nye videoene... Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 17. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2007 Blæ, han har mista sjarmen sin på de nye videoene... 8628149[/snapback] Synes de to siste var kjempeartige, jeg. Først og fremst har han helt rett. Måten SEGA-maskinen ble bygget og modifisert er sårende dum. Jeg fatter ikke hva de tenkte. Samtidig banner han fortsatt mye, men han overdriver ikke, slik han av og til gjorde i de eldre videoene. Veldig koselig å mimre tilbake til de gamle dagene, og le av disse hendelsene, som var uhorvelig frustrerende i sin tid. Lenke til kommentar
RevX Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Nerden har tatt seg opp. Langt mer variert ordbruk, og det hele er langt proffere gjennomført. Han anmelder alt mulig rart nå om dagen, mens han holder seg fra å banne per andre replikk. Filmene er ikke helt likt komponert lenger heller (videoklipp fra et spill med en bannende nerd i bakgrunnen), og det liker jeg. Mye mer variasjon i hva man får se. Hva er det egentlig folk legger i denne "sjarmen"? Lenke til kommentar
kalle_klovn_1990 Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 "Sjarmen" i mine øyne var det at det hele var så useriøst og lite proffesjonelt og netopp det at ordforrådet hans sugde. Synes annmeldelsen av TMNT til nintendo er fasiten på hvor "sjarmen" hans ligger. Sånne kommentarer som "it's easier to take a shit while doing a handstand" og sånn hører man aldri lenger. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Synes fremdeles nerden har tapt seg fremfor de første videoene. Synes det er alt for mye skuespill ute å går og den låta blir bare mer og mer irriterende for vært show jeg ser. Samt at det virker så innmari "påtvunget" til tider. Ikke at det er dårlig, men i sammenligning med de første er det liksom noe som mangler. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 6. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2007 Ny video oppe. Endelig et nytt dårlig NES-spill. Denne gang, Silver Surfer. I begynnelsen var jeg ikke helt enig med han, men han kan å forklare godt ifra seg. Temmelig dumt spill ja. ^^ Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 S***** QuickTime!! Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Synes bare han er teit. For meg virker det bare som om hensikten er å banne og skjelle så mye som mulig. Lenke til kommentar
albions Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Holder på å le meg i fordervet når eg ser på filmene hans :!: Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 6. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2007 (endret) For meg virker det bare som om hensikten er å banne og skjelle så mye som mulig. 8797094[/snapback] Ingen har sagt noe annet. Endret 6. juni 2007 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
kaalaaker Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Eg syns at det har blitt myje bedre no i det siste. Isteden for å spinne anmeldelsane sine rundt banning, bruker han det no som et verktøy istedenfor. Det er mykje lettare å ta han seriøst no. Likte veldig godt SegaCD anmeldelsen hans. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 For meg virker det bare som om hensikten er å banne og skjelle så mye som mulig. 8797094[/snapback] Ingen har sagt noe annet. 8797406[/snapback] Klarer liksom ikke å se hvordan det kan være underholdende Kanskje det er gøyere for småunger Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 TMNT og Ghostbusters anmeldelsene er og forblir mine favoritter.. Den siste han kom med var så som så.. ble litt for mye toalett snakking. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 S***** QuickTime!! 8797076[/snapback] Skal man først ha en "embedded" avspiller i en webside så er QT langt å foretrekke pga. bedre UI. WMP suger på UI når man skal streame. Lenke til kommentar
marius90 Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 (endret) for de som ikke vil bruke quicktime så er det ikke verre enn å gå inn på gametrailers.com og spille av filmen med wmp istedenfor. Men synes egentlig denne episoden var ganske bra. Han er meget god til å få frem nøyaktig hva han mener, men starten på episoden var skuffende, han burde snakket litt før han gikk på anmeldelsen av spillet. Endret 6. juni 2007 av marius90 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå