Luchy Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Er ikke noen faste datoer for nårtid han slipper ut nye klipp. Lenke til kommentar
ainstainy Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Ja, men sån cirka da? Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Som sagt så er det ingen fast dato og da kan vi heller ikke si noe ca. Han slipper ut nye klipp når han gjør det. Lenke til kommentar
ainstainy Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Kommer det ut ein liksom i halvåret eller i månen`? Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Har vel allerede svart på det spørsmålet? Lenke til kommentar
marius90 Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Kommer det ut ein liksom i halvåret eller i månen`? 8439189[/snapback] ca hver andre uke. sjekk gametrailers.com innimellom, for det er der filmene kommer først. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 (endret) Har han ikke gitt opp YouTube? Siden administrasjonen på YT fjerner videoene hans? Endret 22. april 2007 av Kjeksmestern Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Har han ikke gitt opp YouTube? Siden administrasjonen på YT fjerner videoene hans? 8441969[/snapback] Jo. Youtube har blitt jævlig feige i det siste. http://youtube.com/watch?v=Pb_gV2z8Z9M Lenke til kommentar
Oly Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Er i høgaste grad ulovlig no når Virtual Console såg dagens lys =p 8435858[/snapback] Ser for meg Nintendo reklamere for "spill-klassikeren" dr.jekyll & mr.hyde på Virtual Console Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 22. april 2007 Forfatter Del Skrevet 22. april 2007 Har han ikke gitt opp YouTube? Siden administrasjonen på YT fjerner videoene hans? 8441969[/snapback] Nja. Ikke heltgitt opp, men han blir gradvis mer og mer "fjernet" av administrasjonen. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Hvorfor blir han fjernet? Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 23. april 2007 Forfatter Del Skrevet 23. april 2007 Hvorfor blir han fjernet? 8449388[/snapback] Grunnene deres er syltynne, men de påstår at materialet hans er "upassende". Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 haha. Finnes vel tusen ganger mere upassende materiale på youtube latterlig grunnlag i så fall ... Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Vel nok en ny video fra The angry video game nerd http://www.gametrailers.com/screwattack.php Lenke til kommentar
aspic Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Heile theme sangen var fet då! <3 Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 For min del ble den bare for lang. Den varer i nesten 3 minutter ca (hvis jeg husker riktig). Føles som at sagen bare blir dregd så langt og det gjør den kjedelig. Jeg fortrekker den korte versjonen. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Den forlengete versjonen av theme sangen var bare dårlig syntes jeg. Alt for lang og kjedelig. Synes nerden har mistet mye av det han hadde i starten. Nå synes jeg det hele føles alt for tillaget. Etter Fredag den 13 anmeldelsen og anmeldelsen av Nightmare on Elmstreet, synes jeg det har gått typen nedover. Veldig tillaget og uekte. Dog noen gode poenger mellom det dårlige har han. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 3. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2007 Den forlengete versjonen av theme sangen var bare dårlig syntes jeg. Alt for lang og kjedelig. Synes nerden har mistet mye av det han hadde i starten. Nå synes jeg det hele føles alt for tillaget. Etter Fredag den 13 anmeldelsen og anmeldelsen av Nightmare on Elmstreet, synes jeg det har gått typen nedover. Veldig tillaget og uekte. Dog noen gode poenger mellom det dårlige har han. 8531769[/snapback] Alt var jo tillaget i starten også. Det var ikke spontant. Uansett, jeg synes stort sett alle hans nye videoer er koselige også, jeg. Like artige som før. At han har begynt med andre konsoller, og nå også filmer, er selvsagt fordi det ikke var mye mer å lage av NES-spill, men jeg synes ikke dette er noe negativt. Han tar fortsatt for seg gamle konsoller, så nostalgien er definitivt fortsatt der. Gleder meg til hver nye video, jeg. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 At han også går gjennom forskjellige konsoller og filmer gjør bre at vi får mere variasjon. Som sangen sier "he's gonna takeyou back to the past" så hendvender de seg til hva om var på markedet når han var ung. Såklart, når han var ung, det var da konsoller først kom. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Dette var underholdende, takk skal du ha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå