iStephano Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Aldri har jeg hørt noen banne så mye i en setning. hahaha! dette er godt kost! Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 31. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2006 Now you're playin with power! Now you are playing with fucking shit, you are better of fucking shit than fucking with this fucked up shit, fuck this shit, you dont know shit about how fucking shitty this fucking shit is, its so bad it sucks, its so fucking suck it fucks - Angry Nintendo Nerd LOL!! 7611464[/snapback] Jeg sleit med å høre det faktisk, fyren er jo mentalt skadd... 7611670[/snapback] Du har nok bare misforstått litt. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Hva da Hr.Jensen? At han er gal? Kanskje ikke gal, men han er ikke helt klok heller... Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Hva da Hr.Jensen? At han er gal? Kanskje ikke gal, men han er ikke helt klok heller... 7615528[/snapback] Har du kanskje tenkt på at det er en rolle? Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Alex Navarro knuser The angry nintendo nerd...Worst games ever (trykk på "Frightfully bad games" ) Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 1. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2007 (endret) Hva da Hr.Jensen? At han er gal? Kanskje ikke gal, men han er ikke helt klok heller... 7615528[/snapback] Har du kanskje tenkt på at det er en rolle? 7615848[/snapback] Nettopp. Fyren har sikkert et temperament, men han er nok ikke sånn i virkeligheten. Jim Carrey gjør mange rare ting, men han er fortsatt ikke Ace Ventura. Alex Navarro er en morsom fyr, han, men så gjør han ikke så mye annet enn å stå der og lese opp spillnavnene. Endret 1. januar 2007 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Ja vel da, dere har nok sett han tyske ungen. Han fikk penger, men man må ha en skrue løs for å oppføre seg sånn... Jim Carrey er et spesielt tilfelle, men tror ikke at han er helt rolig/normal heller... Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Alex Navarro knuser The angry nintendo nerd...Worst games ever (trykk på "Frightfully bad games" ) 7620000[/snapback] Platte greier. Hva er det som egentlig skal være morsomt? At han bytter masker? Kommentarene minner om bildetekster man kan lese i Se & Hør. Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 navarro sucks ass. Sorry altså... han var like morsom som en hvitmalt vegg. Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Alex Navarro knuser The angry nintendo nerd...Worst games ever (trykk på "Frightfully bad games" ) 7620000[/snapback] Platte greier. Hva er det som egentlig skal være morsomt? At han bytter masker? Kommentarene minner om bildetekster man kan lese i Se & Hør. 7625834[/snapback] ikke maskene, blir vel litt feil å si at det er Alex Navarro som er god, er mer det at spillene er mye verre enn det Angry nintendo nerd tester... Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 2. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2007 Alex Navarro knuser The angry nintendo nerd...Worst games ever (trykk på "Frightfully bad games" ) 7620000[/snapback] Platte greier. Hva er det som egentlig skal være morsomt? At han bytter masker? Kommentarene minner om bildetekster man kan lese i Se & Hør. 7625834[/snapback] ikke maskene, blir vel litt feil å si at det er Alex Navarro som er god, er mer det at spillene er mye verre enn det Angry nintendo nerd tester... 7626059[/snapback] Så hvordan kan da Alex knuse James, når det handler om spillene? Lenke til kommentar
Dreamspace Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Grunnen til at E.T spillet suger så hardt, er at Atari fikk rettighetene til å lage spill av filmen...og teamet fikk da 3 (TRE) _uker_ på å lage et fult spill, slik at det kunne bli solgt til jul. Lenke til kommentar
fffuuu manchu Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Grunnen til at E.T spillet suger så hardt, er at Atari fikk rettighetene til å lage spill av filmen...og teamet fikk da 3 (TRE) _uker_ på å lage et fult spill, slik at det kunne bli solgt til jul. 7630592[/snapback] Team og Team. Det var vel bare én person som utgjorde 'teamet'. :!: Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 hahaha jeg elsker Angry Nintendo Nerd, eller Angry Video Game Nerd som han heter nå. Jeg ar fått med meg filmene hans siden TMNT. Han er utrolig god. Bible Games må vell være en av mine favoritter Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Ja han er morro, dog til tider synes jeg han blir for voldsom og skal liksom prøve å toppe sine tidligere utsagn. Noen ganger fører det til noe morsomme utsagn, men enkelte ganger flopper det totalt. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 (endret) Fryktelig morsom serie. Sjekker sida hans nærmest hver dag for oppdateringer. Må si jeg savner den gode gamle introen i stedet for "video game nerd-introen" Endret 7. januar 2007 av tjalla Lenke til kommentar
teks Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 (endret) Dette er god underholdning. Kom for øvrig over dette klippet: http://www.screwattack.com/Flash%20HTML/Mo...on/pokemon.html Klippet er ikke direkte relatert til emnet, men det inneholder ANN og er ikke så altfor lang. Jeg syns den var morsom i alle fall Edit: Denne også: http://screwattack.com/Flash%20HTML/MovieQ.../Doom/Doom.html Endret 8. januar 2007 av teks Lenke til kommentar
alexandermcloughlin Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Det kommer vel flere angry reviews fra han snart Lenke til kommentar
RevX Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 "Noah, man... nobody fucks with him!!" Måtte virkelig le der :!: Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Dette er god underholdning. Kom for øvrig over dette klippet: http://www.screwattack.com/Flash%20HTML/Mo...on/pokemon.html Klippet er ikke direkte relatert til emnet, men det inneholder ANN og er ikke så altfor lang. Jeg syns den var morsom i alle fall Edit: Denne også: http://screwattack.com/Flash%20HTML/MovieQ.../Doom/Doom.html 7676790[/snapback] De derre 2 var bra ja. Ikke noe med topicen, men veldig bra. Så gjennom hele pokemon filmen og satte med stort sett samme utrykk i trynet som AVGN gjorde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå