Minus Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Hei! Da er tiden inne for å bytte ut min 3 år gamle kulemus som kostet kr 49,- med noe nyere som gir bedre presisjon. Det eneste problemet jeg har er: jag klarer ikke bestemme meg.. Jeg surfer rundt og titter, har sett på både G5, G3, Razor, Mx518 og en ny en som heter Saitek GM3200. Det jeg ikke klarer å finne ut er; hva gjør den ene musen bedre enn den andre. Jeg er en allround-spiller, men fokuset er på World of Warcraft og Counter Strike. Antall knapper vet jeg ikke om spiller så stor rolle, da jeg har klart meg relativt bra med de tre jeg har på min nåværende mus. Det jeg ønsker er erfaringer med forskjellige muser, og ikke sånn: "Jeg vet hva du trenger!!1 <Sett in mus her> her driitbra!!, jeg eier alle i <sett inn spilltittel her> ass!" Kristian Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Tja, om jeg var deg stakk jeg innom en butikk eller flere og prøvde forskjellige typer. Jeg vil si det viktigste kriteriet i dag er vel at du får en mus som passer til deg,eneste måten å få svaret på det er å prøve den i hånden . Lenke til kommentar
meanbean Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Har MX518 og den er berre herlig. Men ta deg eg tur i butikken å føl litt på musene. Lenke til kommentar
Minus Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2006 (endret) Snekker'n: Selvfølgelig hadde det vært enklest, men på Elkjøp er det eneste G5 av de jeg ser på de stiller ut. Resten er trådløse. Tror ikke de har Mx518 en gang. Men det er ikke noe jeg skal påstå. Så jeg lurer på om det ikke blir noe fra Logitech, har prøvd en Razer en gang, og jeg syns den ble litt lav. Spm. er da bare: G3, MX518 eller G5? Edit: En bitteliten skrivefeil. Fader da, en feil ble bare enda "feilere". Er rett nå. Endret 4. oktober 2006 av KristianG Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 MX518, MS IE 3.0, G5 og Razer sine modeller er vel de hotteste blant spillere. En annen jeg fikk øynene opp for da jeg researchet litt, var MX Revolution, http://www.extremetech.com/article2/0,1697,2007814,00.asp . Etter min høyst subjektive mening, er passformen til hånda, tyngde og friksjon mot håndflate og musmatte det viktigste, og i så måte er MX518 og MS IE 3.0 de beste for meg. Trådløs har jeg veldig dårlig erfaring med, men de fleste mener dette fungerer helt smertefritt. Diamond Razerback er antakelig den minst komfortable musen jeg har brukt (inkludert 50-kroners no-name bulk mus). MX Revolution har jeg ikke testet, men den ser absolutt komfortabel ut, selv om den kanskje henger litt tilbake spec-messig fra de mest über-1337 spillmusene, noe jeg strengt tatt ikke tror er merkbart uansett. Lenke til kommentar
tunam85 Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 mus får du kjøpt billig i oslos gater... Lenke til kommentar
Minus Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2006 Kjøpte Mx518 og IceMat - svart jeg, så får vi se åssn det går. Musematta er visst både hatet og elsket, så jeg gleder meg litt til å se om den er verdt 300kr. Lenke til kommentar
Rekso Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Det er nesten en ting du må kjenne på selv men anbefaler Razor.. Thomas Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Har MX518 og den er berre herlig. Har selv den musen..den er grei nok.. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Har MX518 og den er berre herlig. Har selv den musen..den er grei nok.. 7003260[/snapback] Synes jeg og. Synes ikke den er så ekstremt jævlig bra som folk sier, den er bare grei liksom. Jeg har gitt den til faren min, og bruker nå Intelli 4.0. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 kjøp logitech G7! har hatt massevis av muser.. men det er den beste.. du kommer ikke til å bli skuffa over den Lenke til kommentar
Entim Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Mx518 Jeg bruker den til WOW, AO, TES etc Lenke til kommentar
sover16 Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Kjøp razer. jeg har selv en razer diamondback som funker perfekt og er deilig i handa, har prøvd copperhead men liker ikke helt utformingen på ekstraknappene. Gå for diamondback Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 kjøp logitech G7! har hatt massevis av muser.. men det er den beste.. du kommer ikke til å bli skuffa over den 7016641[/snapback] Prikklik G5, bare trådløs. Og blå. Lenke til kommentar
petterbaa Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 drit i å se på specs på musa har absolutt null å si, bare stiller sensen til den blir bra uansett. med kjappere mus blir det bare til at du må ha mindre sens og motsatt. finn en du syns er konfortabel. her er ting jeg ser etter når jeg kjøper mus: (ikke noen dumme komentarer på den ) 1. at den er komfortabel 2. at den har de thumb buttons, utrolig kjekke i spill og også til vanlig internett bruk osv 3. at den har scroll og at det går ann å bruke skroll som en knapp ved å trykke den ned. 4.design i den rekkefølgen, comfort er det viktigste syns jeg alle mus nyere enn mx500 kan du ikke merke forskjell på ytelsesmessig uansett så er bare å velge n du liker sitter fortsatt på en mx510 og har ikke noen planer om å bytte den ut før den ryker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå