Bjarten90 Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 hei! når jeg ser på youtube, metacafe, vg-tv, nrk nett-tv osv. så bufrer det veldig! har en d-link DGL-4300 router.....noen instillinger jeg kan fikse på for å få det bedre? Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Gå inn i routerkonfiguasjonen (192.168.0.1) Gå deretter inn på Advanced -> Special Applications. Skru av RTSP der. Så skal du bli kvitt problemet Lenke til kommentar
OJS Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 (endret) Har samme router selv, er kjempefornøyd med den, har aldri vert plaget med den , anbefales på det varmeste... Endret 4. oktober 2006 av OJS Lenke til kommentar
Bjarten90 Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2006 Gå inn i routerkonfiguasjonen (192.168.0.1) Gå deretter inn på Advanced -> Special Applications. Skru av RTSP der. Så skal du bli kvitt problemet 7002248[/snapback] har prøvd dette før, men funket desverre ikke:( funket ikke nå heller:( men det var litt feil av meg å si at det bufret hele tiden, det skjer egentlig bare en gang, så stopper hele greia opp noen flere tips!? =) Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 (endret) Oppgradert firmware? Kom en ny firmware til routeren for noen dager faktisk. http://www.d-link.no/?go=jN7uAYLx/oIJaWVTA...M7h2KPmLUYYsu8= Endret 6. oktober 2006 av MrGlenn Lenke til kommentar
shadowrunner Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Gå inn i routerkonfiguasjonen (192.168.0.1) Gå deretter inn på Advanced -> Special Applications. Skru av RTSP der. Så skal du bli kvitt problemet 7002248[/snapback] Jøsses, det funka gitt. Har sliti med streaming av video og buffring i en årrekke. Fikk til slutt ny ruter fra NGT i går, men det hjalp jo ikke Etter å ha prøvd uten DGL-4300 (bare med NGT ruter og PC) så hadde jeg helt flott hastighet. Det førte meg i retning av DGL-4300 som var litt kilen. Oppgraderte fra 1.4, til 1.5 og til slutt til 1.6. Vurderer 1.7 nå... Men, å slå av RTSP virket iallefall flott hos meg. Takk for tipset! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå