fakey Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Har hatt en Nokia modell ligget i et halvt år nå, tenkte jeg skulle få rendret den ut snart, så jeg gjorde det nå ikveld. Modellering: 3dsmax Render: vray Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Den var meget bra! Prøv og få på tall på tastene og slikt og da Lenke til kommentar
fakey Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2006 Den var meget bra!Prøv og få på tall på tastene og slikt og da 7001844[/snapback] Oi... var vel kanskje litt vel rask med den rendern her ja først av alt presterte jeg jo å glemme skjermen, så den måtte jeg legge på i photoshop. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Fett! *14tegn*rgahtwrajjnqa Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Har bare ett ord til den: Smooth! Mangler som sagt bare tall på tastene, så er den i boks Lenke til kommentar
NorThy Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 (endret) . Endret 23. april 2016 av NorThy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå