Tafsen Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Det står connecting, også url'n også speler den av 1ms av filmen før den går tilbake til connecting. Dette gjer den 3x før den stopper. Kva kan eg gjere for å fikse dette? Lenke til kommentar
morra Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Hvilken nettleser bruker du? Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2006 Firefox og 3xhurra for 14tegn Lenke til kommentar
morra Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Du kan kanskje prøve å legge inn WMP pluginen i Firefox (evt. på nytt). Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2006 WMP pluginen? Tenker du på mplayer-pluginen? Lenke til kommentar
morra Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Det kan stemme, jeg husker egentlig ikke Uansett vet jeg ikke om jeg kan hjelpe for jeg så først nå at det var GNU/Linux det er snakk om, og det er noe jeg aldri har vært borti. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå