cookie89 Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Mitt Koss PortaPro er begynt å bli litt "ustabilt" og eg lurer på om eg bare kan gå innpå en butikk som selger det og få bytta det i et nytt siden det er livstidsgaranti på koss. Lenke til kommentar
morra Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Hvis det ikke funker bør du bytte det. Vet ikke om det er nødvendig, men kan du "bevise" at det ikke er som det skal? Lenke til kommentar
cookie89 Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2006 Hvis det ikke funker bør du bytte det. Vet ikke om det er nødvendig, men kan du "bevise" at det ikke er som det skal? 7001614[/snapback] Eg må ha mini-jacken i bestemte posisjoner får å få lyd på begge "høytalerene" ... Hvist ikke så er det bare lyd på den ene... Og det er begynt å bli litt plagsomt at eg må fokusere så mye på hvordan den står inni iPoden eller iRiveren. Lenke til kommentar
krikol Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Du får ikkje eit nytt headsett. Du betaler 50 kr i frakt for at butikken sender headsettet ditt til USA for reperasjon. (Du trenger ikkje begrunne kvifor du vil ha dei reparert.) Så henter du headsettet ditt etter nokre uker på den butikken du leverte dei inn på. Eg har gjordt dette 3-4 ganger og det funker helt fint. Hadde det ikkje vert for dette så hadde ikkje eg hatt Koss'ene lenge Lykke til Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Mitt Koss PortaPro er begynt å bli litt "ustabilt" og eg lurer på om eg bare kan gå innpå en butikk som selger det og få bytta det i et nytt siden det er livstidsgaranti på koss. 7001367[/snapback] Alle reklamasjoner / garantikrav skal i utgangspunktet rettes mot selger. D.v.s. der du har kjøpt produktet. Koss har også strammet inn på livstidsgarantien de siste årene fordi mange har utnyttet den litt for mye: Gjeldende garantibetingelser i Norge. Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Du får ikkje eit nytt headsett. Du betaler 50 kr i frakt for at butikken sender headsettet ditt til USA for reperasjon. (Du trenger ikkje begrunne kvifor du vil ha dei reparert.) Så henter du headsettet ditt etter nokre uker på den butikken du leverte dei inn på. Eg har gjordt dette 3-4 ganger og det funker helt fint. Hadde det ikkje vert for dette så hadde ikkje eg hatt Koss'ene lenge Lykke til 7001755[/snapback] Tullprat. Man kan enten sende inn til Koss selv på Billingstad utenfor Oslo og betale det lille som er av frakt der, eller man kan reklamere mot den norske butikken og kreve at de betaler frakt for å sende den inn til Billingstad for deg. Norek/Komplett reparerer Koss selv hos seg. Lenke til kommentar
srbz Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 (endret) Flere butikker (ihvertfall i Bergen) har også et bytteopplegg, der man kan levere inn det gamle settet og få et erstatningssett mot en mellomavgift (har vel egentlig ikke noe med livstidsgarantien å gjøre). Endret 4. oktober 2006 av surbz00r Lenke til kommentar
pure_leno Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Mitt Koss PortaPro er begynt å bli litt "ustabilt" og eg lurer på om eg bare kan gå innpå en butikk som selger det og få bytta det i et nytt siden det er livstidsgaranti på koss. 7001367[/snapback] Akkurat dette skjedde med meg i dag og. Det er utrolig irriterende! Jeg har tenkt å dra til butikken og få byttet de, siden det er under 1 år siden jeg kjøpte de. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Mitt Koss PortaPro er begynt å bli litt "ustabilt" og eg lurer på om eg bare kan gå innpå en butikk som selger det og få bytta det i et nytt siden det er livstidsgaranti på koss. 7001367[/snapback] Akkurat dette skjedde med meg i dag og. Det er utrolig irriterende! Jeg har tenkt å dra til butikken og få byttet de, siden det er under 1 år siden jeg kjøpte de. 7002257[/snapback] Er livstidgaranti på Koss Portapro. Det betyr at du kan levere de inn om 60 år, når musene har besjet på de. Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 (endret) Folkens... Koss har kutta livstidsgarantien... Eneste måten du får livstidsgaranti på, er om du kan dokumtere at du kjøpte den mens livstidsgarantien til Koss gjaldt. Edit: gjelder ihvertfall de fleste butikker i Norge. Endret 5. oktober 2006 av Ezo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå