Gå til innhold

Hvordan låse opp XP'en??

-SN-e2k

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke glem nå at du kan overklokke en god del på FSB også da.. Det er vel det de fleste snakker om da de overklokker. Ikke så veldig mange som driver å låser opp cpuen.

Strekker nå ikke denne FSB overklokkinga til, kan man heller tenke på å låse opp prosessoren. Det er en temmelig skummel jobb det der.

Lenke til kommentar

da må du nok ikke gråte hvir prosessoren går i stykker :sad: . Du må vite hva du holder på med

:smile: :grin:

Dessuten går det jo ann å overklokke klokkefrekvensen uten å gjøre det med prosessoren.

Husk at det du gjør på prosessoren gjør sånn at du overklokker multiplikasjons ett eller annet.

Det er hvertfall klokkefrekvensen ganger med det greiene på prosessoren som blir mhz...

lykke til :smile: :grin:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-11-07 01:03, skrev letmein:

Jeg annbefaler at du laster ned denne filmen fra
den er 11.2 MB og viser hvordan man unlocker en XP cpu.

Men hvor får man tak i slik "sølv lakk" da?

Jeg har en Xp1600 som jeg bare greier å kjøre på 1302 MHZ, pga. KT133 sin 100 MHZ buss, kjører på 124 MHZ buss, og orginal multiplier(10,5), må få låst opp denne for å komme oppi 1400 mhz, eller helst over!:)

Altså hvor får jeg tak i sølv lakk??

Lenke til kommentar

Regner med at en slik holder til opplåsing av flere cpu'er? Det er ikke tilfeldigvis noen i Trondheim som har planlagt å låse opp XP'en sin og har lyst til å spleise på lakken? Som student faller det meg tungt for hjertet å bruke nesten 200 ølkroner på opplåsing.

Lenke til kommentar

sinsykt bra med bilrutelakken. Noen snakker om at du må fylle opp hullene på xp prosesoren med (eks aralditt)

Dette er tull! bilrute lakken kan bare males rett på. teip bare godt mellom loddepunktene. Det er nemlig en forhøyning mellom hvert hull. Så males det mellom lodepunktene, og samtidig fylles hullene med maling. Du får da mer en god nokk kontakt!! Ta et til to punkter om gangen, la malingen tørke og fortsett så med neste.

Ca 1 times arbeid.

Bare ikke lag kortslutninger!!!!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...