Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Tørre lepper, hva er bra?

black_sheep

Anbefalte innlegg

På hvilken måte blir leppene avhengige av lypsyl? er det som i den filmen med halle berry "Catwoman" når de har denne supermannkremen, når de bruker den blir de sterke og tåler harde slag, men når du slutter å bruke den smuldrer de opp.. så det er sånn at hvis du bruker lypsyl i et par uker og slutter blir leppene dine tørre igjen? hvis det hadde vært avhengighetsskapende midler i lypsyl hadde de vel ikke fått lov til å selge den...

7076546[/snapback]

Bare ta en tur på apoteket, de kan bekrefte at lypsylen er avhengighetsdannende for leppene

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
På hvilken måte blir leppene avhengige av lypsyl? er det som i den filmen med halle berry "Catwoman" når de har denne supermannkremen, når de bruker den blir de sterke og tåler harde slag, men når du slutter å bruke den smuldrer de opp.. så det er sånn at hvis du bruker lypsyl i et par uker og slutter blir leppene dine tørre igjen? hvis det hadde vært avhengighetsskapende midler i lypsyl hadde de vel ikke fått lov til å selge den...

7076546[/snapback]

Bare ta en tur på apoteket, de kan bekrefte at lypsylen er avhengighetsdannende for leppene

7076604[/snapback]

Dette bekreftes.

Leppene produserer selv en stoff som gjør at det holder seg fuktig. Når man bruker Lipsyl, vil leppene etterhvert produsere mindre og mindre av dette stoffet, og dermed får du den avhengighetsfølelsen.

Mvh,

Salah

Lenke til kommentar
  • 4 år senere...
Gjest luringen

Jeg pleier å slite med et om vinteren. Men så leste jeg et sted at en må pusse tennene med en tannbørste. Det høres jo litt ulogisk ut, men jeg gjør det inn i mellom, og det funker som faen. Men det bør ikke gjøres om du har sår og slikt da. Børst til det prikker i leppene dine, men vær obs på at de kommer til å være røde en stund.

haha synes at å pusse tennene med tannbørste høres ganske så logisk ut:P

Lenke til kommentar

Hei, har i det siste hatt veldig tørre lepper. Sinnsykt irriterende. Noen som har noe bra som er bra å smøre på? Kremer osv. Ikke Lipsyl, da jeg bare blir avhengig :hrm: Prøvde det forrige gang jeg hadde tørre lepper og da smørte jeg jo konstant i mange måneder.. Så er det noen vidunderkurer :) ?

Ren vaselin (paraffinum). Kapsler inn væsken i huden. Noe gris, men kjempebra. Kan også bruke billig hudkrem.

Lenke til kommentar

Jeg prøvde selv Carmex sånn på ordentlig i forrige uke, og ganske tørre lepper ble leget på et par dager. Funka bra. Sjefen mener at ingen som prøver Carmex noensinne går over til noe annet, men han sier mye rart. :)

Kan bekrefte dette. Prøvde Carmex for første gang for noen uker siden og kommer ikke til å kjøpe noe annet tror jeg. Funker ikke bare bra, men funker sinnsykt fort også, samtidig som det lindrer sårhet og har en god frisk lukt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...