Soppn Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 (endret) hoy! har et lite problem med routern min som da er en TopCom Skyr@cer WBR 254G tok med en liten illustrasjon jeg tegnet det som er.. er at internettet funker fint og hastigheten er slik den skal.. men ca.. hvert 10. til 30. minutt kobler den seg av i ca 1 sekund så rett på igjen dette er velidg irritrende ettersom jeg driver mye med ftp server hosting, kjører et par dedicated servere for bf2/bf1942. noen som har en formening om hva som kan være galt? Endret 4. oktober 2006 av Soppn Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 hoy! har et lite problem med routern minsom da er en TopCom Skyr@cer WBR 254G tok med en liten illustrasjon jeg tegnet det som er.. er at internettet funker fint og hastigheten er slik den skal.. men ca.. hvert 10. til 30. minutt kobler den seg av i ca 1 sekund så rett på igjen dette er velidg irritrende ettersom jeg driver mye med ftp server hosting, kjører et par dedicated servere for bf2/bf1942. noen som har en formening om hva som kan være galt? 7000989[/snapback] Vet ikke hva det er, men har hatt topcom routere selv og det er det største dritet som finnes. Hvis du er seriøs så kjøper du noe annet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå