lassaron-jon Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 om eg skulle finne på å lage ein layout eksempel den her i photoshop. korleis får eg dei inn heimesida mi? har lite erfaring med sånt! Lenke til kommentar
KillYou Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 det jeg pleier å gjøre er å lage designet først. som det du ga eksempel til foreksempel. så klipper jeg det opp(bakrunn, knapper, venstre/høre marg, top og bunn, og mitten) og setter det sammen med div's. litt vanskelig forklart, men håper du forstår, eller noen andre har en bedre/annen metode. Lenke til kommentar
lassaron-jon Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2006 sette sammen med divs? eg er heilt grøn på sånt! ;P Lenke til kommentar
KillYou Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 stikk innom w3schools.org og les litt xhtml/html Lenke til kommentar
lassaron-jon Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2006 no har eg skjønt ka du mente med å slice det opp.... men om eg har ein knapp som seier home, og eg skriver www.detsidenheiter.no på url, vil eg då bli sendt til den siden? kva med location? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå