cravenn Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Veldig usikker på hvor jeg bør poste denne tråden, men det har i hvert fall noe med lyd å gjøre. Jeg har en ny PC, og med iPod tilbake fra reparasjon i dag, skulle jeg legge over sangene jeg har på den nye PC'en, til iPoden. Men den eneste valgmuligheten (som jeg fant) er å erstatte alle sangene som alle er på iPoden med de som er i iTunes-bibloteket på den nye PC'en. Forslag til hva jeg kan gjøre for å få over sangene fra iTunes til iPoden uten å måtte fjerne de som allerede ligger inne på iPoden? På forhånd takk for all hjelp Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Det er fleire muligheter til dette. 1: Høgreklikk på iPoden i iTunes, velg «iPod Options». Velg «Manually manage songs and playlists». Trykk OK og du kan no dra låtene over til iPoden manuelt. Trur denne metoden skal fungere ganske greit. Har du ein iPod du skal hente låter frå forskjellige PCer med kan kanskje Ephpod være eit enklare alternativ. 2: Last ned Ephpod og dra over dei låtene du vil ha. Lenke til kommentar
cravenn Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2006 Tusen takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå