eivindhg Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Skal formatere harddisken på min bærbare, som jeg har delt i 4 partisjoner, sånn at jeg bare har 1 partisjon. Gjør ikke noe om all data blir borte, for jeg har backup av alt. Partition Magic vil ikke starte, og jeg får bare feilmeldinger der, så jeg lurte på om det finnes noen måte å gjøre dette på i windows? Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Du kan kun slette de partisjonene som ikke er 'aktive' (som Windows ikke er installert på) fra Windows sin diskbehandler, hvis det er XP vi snakker om. For å slette alle må du ha en bootbar Windows-CD. Starte opp på denne CD'n og når valget om hvilken stasjon du skal installere Windows på kommer, velger du å slette alle og opprette en ny stor partisjon før du fortsetter med installasjonen. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 (endret) Diskbehandler: Start->kjør->diskmgmt.msc Endret 4. oktober 2006 av ventle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå