Athlon Power Skrevet 3. november 2002 Del Skrevet 3. november 2002 Sitter her og gjør kjemilekser skriver rapporter fra forsøk og sånn. Går på GK kjemi og lurer på om noen vet om noen sider utepå nettet hvor det står om kjemi forsøk som passer gk kjemi'? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. november 2002 Del Skrevet 4. november 2002 Det er vel ingen som vet om kjemi siden ingen svarer. Vær forsiktig så ikke du blir bannet pga bumpin. Lenke til kommentar
StudInc Skrevet 4. november 2002 Del Skrevet 4. november 2002 er vel juks å bruke andre sine forsøksrapporter, som er det du er ute etter viss eg forstår deg rett..... Lenke til kommentar
Shepherd Skrevet 4. november 2002 Del Skrevet 4. november 2002 Hvem skole går du på? Har gått den linja selv en gang i tiden. Gidder ikke hjelpe deg med leksene men jeg har noen forsøk/spikk du kan prøve deg på. Få tak i Jod og salmiakk. Ha jod'en oppi salmiakken og la det stå litt. Det bunnfallet du får har ganske artige egenskaper. Hvis du tørker det blir det svært ustabilt. Brukseks. Smør litt på kanten til en skuff på slutten av dagen, lukk den igjen og la det stå å tørke over natten. Førstemann som rører skuffen kommer til å hoppe himmelhøyt fordi det smeller ganske bra når det reagerer. Ha jernsulfid oppi litt syre. Denne trenger vel egentlig ingen forklaring,da jeg tror de fleste har vært borti den. Få tak i litt smørsyre og skvett dette litt rundt på gulvet, har en litt særegen eim som de fleste mennesker finner ganske motbydelig. ED: Fjerna bombebiten..... [ Denne Melding var redigert av: Shepherd på 2002-11-04 15:31 ] Lenke til kommentar
Skevz Skrevet 4. november 2002 Del Skrevet 4. november 2002 Dette er jo en j**** bombe.... vær forsiktig med å si sånne ting.. folk kan jo være dumme nok til å prøve.... Men til deg som skulle ha stiler og forsøk eller hva det var... http://www.google.com og søk etter "skolesider" "elevforsøk" osv.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå