baat94 Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 (endret) Hallo Trenger ein girkabel-festebrakket som skal holde på plass girkabelen pliis sei ifra vist du har en du ikkje har bruk for! har ein vi har laga sjølv men den sliter sann på kabelen! Trenger også bensinkoblinga på tanken til tohatsu! vist nokken har eller kan skaffe billig! tohatsu.bmp Endret 31. oktober 2006 av baat94 Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Jeg kan ikke svare deg på dette, men det å legge ut tlf nr og epost er ikke det smarteste du gjør. Lenke til kommentar
baat94 Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2006 Jeg kan ikke svare deg på dette, men det å legge ut tlf nr og epost er ikke det smarteste du gjør. 7042188[/snapback] Takk Takk det tengte eg ikkje på Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Si heller at de kan sende deg en pm du Lenke til kommentar
csViRuS Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Kan du ta et bilde av denne delen så vi kan se sånn ca hva det er? Lenke til kommentar
baat94 Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2006 Sann! trudde eg hadde lagt det ut men det var vist feil bilde! Lenke til kommentar
csViRuS Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 ja ok det er den ja..... jeg har ikke den men hvis du undersøker på http://www.finn.no/finn/boat/parts/browse1?WT.svl=leftmenu kan det være det er noen som har noe brukt å selge der..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå