Roug Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Hei, i det siste har jeg hørt en svak pipelyd fra min strømforskyning... bare lurer på om det er farlig? Kan ikke legge skjul på at jeg har klokka en del.. Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 sikker på at det er den og ikke den høytaleren som er i kabinettet? sikkert normalt, har ikke den psuen Lenke til kommentar
Roug Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2006 Høres ut som det kommer fra psu'en da.... skal uansett ikke være et pipa fra noe uansett Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 samma greia med min kompis sin northQ 500w, det er normalt. Lenke til kommentar
Roug Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2006 ok, hjelper meg svært lite nå uansett... hket ødela jeg i går Lenke til kommentar
Vigge Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Hei, i det siste har jeg hørt en svak pipelyd fra min strømforskyning... bare lurer på om det er farlig? Kan ikke legge skjul på at jeg har klokka en del.. 7000692[/snapback] Morn. Angående den pipelyden din. Har hatt samme på min PSU(samme som deg). PSUen tok kvelden for en tid tilbake og eneste den gjorde ved oppstart var å pipe høyfrekvent og bli varm. Før den tok kvelden hadde ikke pipelyden vært der. Det er 3 års garanti på den så jeg fikk ny fra komplett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå