Gjest Slettet+89234341 Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Satt her og hørte på "da var det schæfar'n beit" av vazelina, som er bygd rundt melodien til "i'm a believer". Så begynte jeg å tenke på om d3et var flere slike parodier der ute, og tenkte jeg skulle spørre her. Vet josef om weird al, men vli gjerne ha tips om andre! Hvis de parodierer nye sanger så er det ikke så interessant, da har jeg neppe hørt orginalen Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Neeeida NightKeeper Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Richard Cheese spiller lounge-versjoner av moderne klassikere. Til tider meget vittig. Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Vår egen kjære Kristian Valen såklart! Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Adam Sandler - Knocking on Heaven's door Han har mye egenprodusert da, men det er morsomt:D Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Ikke parodi, men Rodney Carrington har mye morsomt. Aksenten hans er priceless Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Valen har jeg ikke sjekket, richard cheese virket ikke som noen stor artist, reser fant jeg ikke noe sanger på siden til, og adam sandler fant jeg bare noen slags talkshow med, ikke musikk. Lenke til kommentar
Knast Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Norske Bjelleklang Mye moro Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Du har vel sett Zlad ?? Lenke til kommentar
AimAr Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 MAD tv har mange bra! Bare søk etter de på youtube Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 richard cheese virket ikke som noen stor artist 7004490[/snapback] Forventer du at parodiartister skal være "store"? Jeg kan forsikre deg om at dette holder høyere kvalitet enn de fleste andre tøyseartister. Ellers kom jeg på en til: Den tyske stemmevirtuosen Max Raabe fremfører sammen med sitt "Palast-Orchester" jazz fra mellomkrigstiden, og en god del poplåter med lyd hentet fra den tidsalderen. Det er faktisk veldig bra i tillegg til å være morsomt. Tror nok imidlertid det er litt jobb å finne det. Lenke til kommentar
............... Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 (endret) kanskje Stephne Lynch? genial fyr.. Se på youtube.. EDIT: sorry, han er ikke noe parodi artist.. Endret 6. oktober 2006 av karlsn Lenke til kommentar
pengegaute Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Rodney Dangerfield (Rappin Rodney) har gjort en del bra. Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 MAD tv har mange bra! Bare søk etter de på youtube 7011451[/snapback] HAHA! Aries Spears er en rev når han imiterer Snoop, DMX og Jay-Z, sjekk ut! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå