Quality Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Hei Kan begynne med at undertegnede ikke har noe peiling på Mac, men prøver å få et innblikk i hva dette er. Er ivrig bruker av min Windows baserte maskin, men er også lei all trøbelet som medfølger. Snakker da om software problemer og ikke maskinen. Har hørt Mac er mer stabilt og vil gjerne vite mer. Kan man f.eks kjøre Mac på en vanlig pc eller må man ha en "Mac" maskin. Hva er forskjellen på grensesnittet og hva med 3.parts programvare o.s.v. Håper noen kan gi en Windows bruker en lynkjapp intro på hva Mac egentlig er. Takk Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Mac er det maskinene til Apple vert kalla, operativsystemet, som berre kan køyrast på Macar (so vidt eg veit) heiter OS X. Mac1.no har ein bytteguide, som seier litt om forskjellane mellom dei to plattformane. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Det kan gå ann å få OSX på en PC, men det er både ulovlig og vanskelig. Jeg anbefaler deg virkelig å ta deg en titt på Mac. Det er absolutt mye mindre problemer med de. Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Du bør absolutt få deg Mac Da kan du velge mellom; Bærbare: Macbook Macbook Pro Stasjonære Mac Mini iMac Mac Pro En iMac burde nok passe deg, med mindre du trenger bærbar, da er Macbook rett i blinken. ikke vits i å gå pro med en gang. Hvis du har en skjerm fra før av, kan du kjøpe en Mac Mini og bli "frelset" på den måten Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Jeg har veldig lyst til å kjøpe en MacMini, men vet ikke omd et er verdt det. Noen syn på dette? Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Jeg ville ikke kjøpt Mac Mini nå. Mini er den eneste mac'en som ikke har fått oppgradert prosessoren enda. Det er selvsagt mulig den ikke vil få Core 2 Duo i det hele tatt, men i så fall tror jeg "iTV" vil ta over ut på nyåret. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Så jeg burde vente? MacMini har jo Intel Core Duo prosessorer, da... Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Du bør vente på evt. Core 2 Duo, eller se hva som skjer ut på nyåret. Dersom du trenger en mac nå så går det an å finne en brukt. Sjekk utBrukt1. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå