Seven1979 Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Hei dere Jeg bruker idag XP MCE. Er det så bra med vista, at å installere den over windows versjonen jeg allerede har er bry'et verdt?? RC1 fungere jo bare frem til juni (stemmer ikke det) Lenke til kommentar
Harvester Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Det ville ikke jeg ha gjort. Vista er fortsatt ikke fullstendig, og mange programmer er ikke kompitable, og Vista kjører ikke lik bra på alle maskiner. Så hvis du installerer den over XP, vil jeg si du tar en risiko. Vil heller anbefale å legge Vista på en egen partisjon, slik at de har både XP og Vista! Lenke til kommentar
propers404 Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Har instalert vista på spillmaskina mi og det er ikke bedre en xp,, får blå skjerm hele tida. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Har instalert vista på spillmaskina mi og det er ikke bedre en xp,, får blå skjerm hele tida. 7001918[/snapback] Funksjonaliteten er langt bedre enn XP. Det er derimot stabiliteten som ennå ligger et stykke etter XP. Vista er veldig stabilt og raskt på min maskin, men det er noen maskinvaresammensettninger som ennå er ustabil, som er tilfellet med din PC. Vista er til nå bare ment for testing, ikke noe annet. Bruk XP fram til fullversjonen er ute. Ikke så altfor lenge igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå