prozon_ Skrevet 3. november 2002 Del Skrevet 3. november 2002 Jeg har problemer med dvd-spilkleren min og cd-rw'en også, har et program som fulgte med hk'et mitt abit kx7 333, (winbond hardware doctor ver. 2.07)når jeg går inn på dette etter å ha starta opp maskina får jeg en warning: +12v exceeded its limit! low limiten står på 11,01 v og high limiten står på 13,02. den går ned til ca. 10,85 og litt der omkring, da piper maskina som en gærning og så restarter den seg. restarter seg ikke hver gang. Dette skjer når jeg akkurat har starta maskina, når jeg konverterer musikk til mp3, og så videre, det enderr med at maskina restarter seg. Har et annet problem også: musicmatch vil ikke finne sangene på cd'n når jeg har den i dvd-rom'en, men i brenneren så! dette gjelder bare recorderen i musicmatch! Skal jeg bare spille av sangene går d. dvd'en vil heller ikke starte hvis jeg putter en spill cd i(for å spille, ikke installere, installasjon går greitt). takker for tips og hjelp Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 4. november 2002 Del Skrevet 4. november 2002 Har du det samme i bios'en anngående spennings fallet. Har du en liten psu. I musicmatch må du sette dvd som leser, Nå står den på brenneren? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 4. november 2002 Del Skrevet 4. november 2002 Som Kjetil er inne på, kanskje du har for lite power supply. Kanskje du har kjøpt en billig maskin og så bygd den ut med brenner og DVD +++? Lenke til kommentar
prozon_ Skrevet 5. november 2002 Forfatter Del Skrevet 5. november 2002 har en powersupply med 350w, så det skulle holde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå