Fjernkontroll1 Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Jeg skal legge inn systematec antiviris, men norton er allerede inne, men jeg vet ikke hvordan jeg skal slette det for å få lagt inn sytematec . Jeg har sjekket på kontrollpanelet (legg til og fjern programmer) men det er ikke der heller... Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Jeg skal legge inn systematec antiviris, men norton er allerede inne, men jeg vet ikke hvordan jeg skal slette det for å få lagt inn sytematec . Jeg har sjekket på kontrollpanelet (legg til og fjern programmer) men det er ikke der heller... 7000315[/snapback] det skal være på legg til fjern programmer. er det ikke det kan du vell gå inn på den lokale disken du instalerte den på og slette den derfra? Lenke til kommentar
Brian Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 (endret) norton er litt problematisk å fjerne av og til. men på legg til eller fjern porgrammer bør du finne det hvis ikke tror jeg du finner et prog. for å slette det på norton sine sider. Endret 4. oktober 2006 av Brian_N Lenke til kommentar
Neddo Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Bruk "Norton Removal Tool" fjern notron i frå systemet ditt uten problem link: http://service1.symantec.com/SUPPORT/tsgen...005033108162039 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå