Gå til innhold

Jeg trenger noe som spiller musikk

Anbefalte innlegg

Heisann. Jeg trenger noe som spiller musikk til meg når jeg jobber. Jeg har hørselsvern men får bare inn P4 og noe annet skurrete, og "dekningen" er til tider høyst tvilsom, ettersom jeg ofte må justere etter hvor jeg befinner meg på arbeidsplassen.

Finnes det ikke en mobiltelefon som "peiler" seg inn på en radiokanal og kan "holde" på denne? Eller funker dette kun med DABradio og DABsendinger?

Forslag? :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heisann. Jeg trenger noe som spiller musikk til meg når jeg jobber. Jeg har hørselsvern men får bare inn P4 og noe annet skurrete, og "dekningen" er til tider høyst tvilsom, ettersom jeg ofte må justere etter hvor jeg befinner meg på arbeidsplassen.

Finnes det ikke en mobiltelefon som "peiler" seg inn på en radiokanal og kan "holde" på denne? Eller funker dette kun med DABradio og DABsendinger?

Forslag? :hmm:

7000256[/snapback]

Ok, det var noe slikt jeg hadde i tankene. RDS radio vil det si "vanlig" radio? Jeg vil vel alikavel få dekningsproblemer, der den ikke finner stasjoner, får de inn dårlig osv? Hadde vel ikke vært til større nytte med DAB radio, ettersom det kun er et par kanaler som har planer om å sende/faktisk sender ut digitale radiosignaler.

Det beste hadde vel vært å kjøpe en mp3 spiller/telefon med stort minne og støtte for mp3 og lagre musikken innpå der. Problemet er at jeg går fort lei når jeg lager liste selv, variasjonen og uvitenheten om hva som kommer som neste sang er det jeg liker ved radio. Tenker på kanaler som f.eks. Nrk mp3. Selv om det er mye dance trance shitamøkk musikk så er det noe med variasjonen og det at jeg ikke vet hva som kommer... :roll:

Lenke til kommentar
RDS tjenesten (Radio Data System).

denne tjenesten omfatter funksjoner som visning av stasjonsnavn og automatisk endring av frekvens. vær oppmerksom på at denne tjenesten ikke er tilgjengelig i alle land.

ordrett fra info RDS på W810i sin radio.

(automatisk endrig av frekvens er når det er dårlig ddekning og den da oppdaterer får å få bedre lyd)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...