kristoffer1989 Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Jeg gleder meg som en galning! Når kommer denne søte lille Nintendo boksen? Kommer den tidsnok til at jeg og dama kan spleise på den til jul? Lenke til kommentar
Husgark Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Wii kommer den 8. Desember Lenke til kommentar
Tethrix Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Og samme dagen kommer Twilight Princes!! :D *cheers* Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 (endret) Jeg må vinne lotto. Kommer så mange bra spill til X360, også kommer denne maskinen Endret 4. oktober 2006 av avanore Lenke til kommentar
Spillarkivet Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Bytte inn gamle spill, så får man råd til nye Ikke lett på noen annen måte, så lenge man er student Og som om ikke denne høsten/julen er nok, så kommer det jammen meg enda en ny konsoll i starten av neste år. Dette blir dyrt Må jobbe og spare mye denne julen skjønner jeg. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Blir nok ikke noe investering av ny konsoll i Mars her. Da går pengene til bleier Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå