TheGizmo Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 (endret) Hei, Bestilte en laptop hos http://www.papyrus.no på tirsdag ettermiddag. Ringte butikken før bestilling hvor de sa at om man bestilte varen innen kl 12 kunne varen hentes dagen derpå i en av deres to filialer i Oslo. Det jeg lurer på er, om noen har erfaringer med dem? De knuste komplett på pris, men ordren har fortsatt status under behandling. Den er ikke endret til behandling, til godkjenning eller noe..... Håper de holder det de lovet pr. tlf. at varen kommer til dem i morgen..... Noen som har handlet hos dem? Endret 9. oktober 2006 av TheGizmo Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Jeg har god erfaring med Papyrus, de yter alltid veldig god service, og har de sagt at du skal kunne få den i morgen så regner jeg med at du kan hente den i morgen, men nettbutikken dems suger ganske hardt... Lenke til kommentar
TheGizmo Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2006 men nettbutikken dems suger ganske hardt... 7000414[/snapback] Kunne du ha uydypet dette? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Kunne du ha uydypet dette? 7001501[/snapback] Utseendet på nettbutikken deres, unnskyld at jeg ikke spesifiserte det nærmere, Lenke til kommentar
TheGizmo Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2006 Kunne du ha uydypet dette? 7001501[/snapback] Utseendet på nettbutikken deres, unnskyld at jeg ikke spesifiserte det nærmere, 7001547[/snapback] Hehe, skal ikke si meg uening, men til fordel for billigere vare, i mitt tilfelle ved å spare 1500,- kr (pris mot Komplett.no) så skal jeg godta dette. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Hehe, skal ikke si meg uening, men til fordel for billigere vare, i mitt tilfelle ved å spare 1500,- kr (pris mot Komplett.no) så skal jeg godta dette. 7001572[/snapback] For 1500 så er det absolutt overlevbart. Jeg har kun positive opplevelser med papyrus så det skulle overraske meg om de svikter denne gangen Lenke til kommentar
TheGizmo Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2006 (endret) Hehe, skal ikke si meg uening, men til fordel for billigere vare, i mitt tilfelle ved å spare 1500,- kr (pris mot Komplett.no) så skal jeg godta dette. 7001572[/snapback] For 1500 så er det absolutt overlevbart. Jeg har kun positive opplevelser med papyrus så det skulle overraske meg om de svikter denne gangen 7001639[/snapback] Da får vi håpe at jeg også er en fornøyd kunde av dem i morgen, dog skulle jeg gjerne ha sett noe progresjon på deres bestillingssystem under ordrestatus...... edit: leif var her Endret 4. oktober 2006 av TheGizmo Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 (endret) Tør jeg spørre hvilken laptop som var så mye billigere? Lenovo eller HP kanskje? Endret 4. oktober 2006 av Playmofetish Lenke til kommentar
TheGizmo Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2006 NX7400 hos Komplett kr 10 495,- NX7400 hos Papyrus kr 8999,- Lenke til kommentar
TheGizmo Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2006 (endret) Da fikk jeg dessverre bekreftet det jeg fryktet. Pr. tlf. på tirsdag sa en selger hos dem: "om du bestiller innen kl. 12 vil varen kunne hentes hos oss dagen derpå hvis du skriver at du ønsker å hente den i en av våre to butikker i Oslo" Jeg bestilte den på tirsdag ettermiddag, onsdagen gikk. I dag torsdag ringte jeg dem, men de hadde ikke fått min vare...... <-----beskriver vel det meste....... Endret 5. oktober 2006 av TheGizmo Lenke til kommentar
TheGizmo Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2006 Nok en gang har kjeden Papyrus brutt sine løfter om leveringen..... Var i butikken deres i dag, hvor de sa at pakken først hadde blitt sendt i dag Så da kommer ikke laptopen før til mandag.... Greit at de i butikken ikke skal klandres, men det sier jo noe om at de ikke har kontroll på sine leverandører.... Trist er det.... Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Alltid trist når sånnt skjer, Lenke til kommentar
TheGizmo Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2006 Da fikk jeg endelig en telefon fra Papyrus i dag kl 15:23 om at pakken min hadde kommet.... Da skal man etter arbeid teste ut HP Compaq NX7400 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå