Tetanus Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 (endret) Trenger litt hjelp av noen som har gjort dette før, og henvender meg derfor her; Har et asus a8n32sli HK med 1303 bios Jeg har satt det følgende inn i BIOS: Under "configuration system freq/volt" AI OC : manual cpu fsb: 233 sb to nb oc : manual sb to nb frq: 200 peg link: disabled Overvolt cpu-vcore: disabled ---"--- nb vcore : disabled ---"--- sb vcore : disabled Hypertransport : disabled DDR vcore : auto FID/VID : manual processor frq multi : 10x processor volt : 1.450 Under "cpu-configuration" 1t/2t: 1t undermeny "memory config" memlock mode : limit memlock value : 166 Under "chipset" K8 to nb : 4x K8 to linkwidth: 16/16 Sb to nb frq : 5x sb to nb linkwidth: 16/16 Under "usb config" legacy usb support : disabled Dette er de endringer som jeg har tenkt til å gjøre, men jeg tenkte å sjekke med noen som har litt mer erfaring før jeg satte helt igang. Alt annet vil da stå som standard. Tips og råd tas imot med stor takk! edit: leif edit 2: cpu fsb fikset Endret 4. oktober 2006 av Tetanus Lenke til kommentar
Tetanus Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2006 det er et eller annet som ikke stemmer helt, for jeg får ikke bootet dersom jeg forandrer instilingene for ram. Lenke til kommentar
Changis Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...dpost&p=6998742 sjekk ut linkene nederst i den posten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå