MrGod Skrevet 3. november 2002 Del Skrevet 3. november 2002 Jeg har en bærbar med DVD-rom... Tenkte å kjøpe nettverkskort til denne. Ideen var da å ha DVD-filmen i den bærbare og aksessere stasjonen via nettverket å spille den av på min nye pc med Tv-ut ... Snakket med en som hadde prøvd dette, men ikke fått det til. Er dette mulig, siden en aksesserer bare filene på DVD platen og ikke "selve platen" over nettverket? Takk for alle svar Lenke til kommentar
The Red Devil Skrevet 3. november 2002 Del Skrevet 3. november 2002 Dette skulle fungere. Del dvd-rom'en. Deretter oppretter du den som ein nettverksdisk på den andre pcen din. Nå har du dvd-romen som "X:" så du bare starter dvd-programmet og velger stasjon "X:" Burde fungere. Lenke til kommentar
CoolBeer Skrevet 3. november 2002 Del Skrevet 3. november 2002 du kan få probs med den altså... siden ikke DVD programmet klarer å lese disken, kun filene, vil du muligens få diverse problemer. Prøvde engang å spille av filene på en DVD(omgå skifte sone opplegget) dette funka delvis(jeg fikk ikke undertekst). Dette var jo litt dumt siden jeg prøvde å se Crouching(vetta f*en hvordan dette staves) Tiger, Hidden Dragon. hvorfor dette var dumt vet alle som har sett filmen! Lenke til kommentar
MrGod Skrevet 3. november 2002 Forfatter Del Skrevet 3. november 2002 det var nettopp dette som var ideen min! Håper du (og jeg) har rett! Er det noe minimumskrav for hvor hurtig DVD-rom'en bør være for å kunne spille av film ? uten at det hakker? Lenke til kommentar
JSS Skrevet 3. november 2002 Del Skrevet 3. november 2002 Quote: Den 2002-11-03 15:35, skrev MrGod:Er det noe minimumskrav for hvor hurtig DVD-rom'en bør være for å kunne spille av film ? uten at det hakker? Ja, 1x Lenke til kommentar
scream Skrevet 3. november 2002 Del Skrevet 3. november 2002 Har selv gjort dette , ved å dele ut DVD-spilleren! Men du må finne riktig .vob fil på discen og starte den , eneste muligheten jeg fikk det til å fungere på...... Lenke til kommentar
intel_guru Skrevet 3. november 2002 Del Skrevet 3. november 2002 Quote: Den 2002-11-03 15:35, skrev Caps_Lock_kf:Abit KX7-333 AMD XP1900 Silent Viking Wow! har du en Silent Viking!!512MB DDR-RAM WD 120GB SE GainWard GF4Ti4200 3COM 3c905b SMC TX-1255 ja.. hva er dette for no må'n tro?SB Live! Platinum Plextor 24/10/40 1.44MB Floppy =) Viktig info.. viktig..Samtron 96P 19" 1600x1200 74Hz Mandrake 8.2 Ser det ut som om vi bryr oss? Lenke til kommentar
eljar Skrevet 3. november 2002 Del Skrevet 3. november 2002 På grunn av kopibeskyttelses mekanismene i DVD-avspilling software lar det seg neppe gjøre å spille av DVD'en på vanlig måte via nettverket med en vanlig avspiller (disse pleier normalt å "låse opp" DVD-driven, noe jeg tviler på at de klarer over et nettverket). Det finnes alternativ software som kan rette på dette, men den er antagelig ikke tillatt og nevne her pga. retningslinjene til forumet, eller sensur som det også heter. -eljar [ Denne Melding var redigert av: eljar på 2002-11-03 15:44 ] Lenke til kommentar
MrGod Skrevet 3. november 2002 Forfatter Del Skrevet 3. november 2002 takk for alle svar! eljar: okei.. men då veit eg at det finnes.. skal se om jeg ikke finner noe Lenke til kommentar
CoolBeer Skrevet 3. november 2002 Del Skrevet 3. november 2002 amd_guru: hehe, takker for oppmerksomheten! Lenke til kommentar
The Red Devil Skrevet 3. november 2002 Del Skrevet 3. november 2002 Testet nettopp dette. Det fungerer vist du starter vob filene som tidligere nevnt av andre. Men du får ikkje velge språk/tekst. Gjekk heilt fint å se filmen då. Lenke til kommentar
MrGod Skrevet 4. november 2002 Forfatter Del Skrevet 4. november 2002 OK! Då prøver vi d.. bare Pcutstyr.no kan få fingen ut å sende meg pakken så... *vente i over en uke* vet ikke hva de venter på.. alt er jo på lager.. Takk for alle svar! Snurr Film Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå