Brian Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 hei går for tiden vk1 laboratoriefag, og har planer om å gå høyskole og bli sivilingeniør eller mastergrad som det også heter. Er ikke helt sikker på hva jeg viil gå innen, men kansje det blir kjemi. Hvilke plasser kan jeg få jobb da? statoil? eller andre plasser? og hvor vil jeg evnt. tjene sånn ca? Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 (endret) Kanskje litt info: http://www.studier.ntnu.no/rw_index_sprog....MTKJ&type=HOVED En annen ting: Du må ha 2FY og 3MX for å komme inn på (sivil)ingeniørutdanning. På noen høyskoler kan du komme inn med fagbrev. Endret 4. oktober 2006 av Nostradamus Lenke til kommentar
Brian Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2006 Kanskje litt info: http://www.studier.ntnu.no/rw_index_sprog....MTKJ&type=HOVED En annen ting: Du må ha 2FY og 2MX for å komme inn på (sivil)ingeniørutdanning. På noen høyskoler kan du komme inn med fagbrev. 6999891[/snapback] hvordan skal jeg få tatt det da? kan jeg ta det når jeg tar almenfaglig påbygging? får jeg ikke 2fy på vk1 labfag? Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Hvilke fag du har nå vet jeg temmelig lite om. Noen steder tilbys visst en spesiell påbyggingslinje der man får realfagskompetanse. Hvor disse stedene er vet jeg ikke, det må du høre med studieveilederen din om. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2006 Hvilke fag du har nå vet jeg temmelig lite om. Noen steder tilbys visst en spesiell påbyggingslinje der man får realfagskompetanse. Hvor disse stedene er vet jeg ikke, det må du høre med studieveilederen din om. 7000062[/snapback] jeg får iallefall 3kj som jeg husker, mener også at jeg får 2fy. men er ikke sikker selv. Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Rettelse: du må vel ha 3MX for å komme inn. Anbefaler på det sterkeste 3FY dersom du vil bli siv.ing (har 2FY selv, og sliter) Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Selvsagt. Var en skrivefeil lenger oppe (som jeg ikke så selv om jeg redigerte innlegget). Er rettet nå :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå