MrBjoern Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 kommer da helt annpå hva hver enkelt føler! ja, jer er kristen, og jeg er stolt av det. muslimer er da muslimer, som tror på allah. Jeg er (nesten) sikker på at alle her på forumet tror på noe, om ikke en gud, så tror de på seg selv, eller noe annet. de fleste mennesker er slik at de liker og ha noe og tro på, det er også opp til hvert enkelt menneske og velge hvor mye de vil tro. Selv om jeg er kristen betyr ikke det at jeg går i kirka hver søndag, at jeg deltar i alt av gudstjenester, at jeg er med på kirkekaffe og deler ut flygeblader på gata. La nå folk tro hva de vil, og la folk være stolt av det. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 La nå folk tro hva de vil, og la folk være stolt av det. 7018730[/snapback] Man får selvsagt tro hva man vil, men ikke forvent at ingen kommer til å stille noen kritiske spørsmål i ny og ne. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 folk må da stille kritiske spørsmål også, men det er ikke nødvendig og gjøre narr av noen fordi de tror på noe annet enn deg selv, det blir diskriminerende. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Min personlige teori er at kristne er dummere enn andre. De evner rett å slett ikke å vurdere vitenskapelige beviselighter opp mot virkelighetens verden. 7011264[/snapback] ok..den tviler jeg litt på . de er bare mennesker som trenger trygghet og støtte . min mening er at religion er crowdcontrol! og jeg vet vertfall at jeg ikke trenger noen gud til å leke pappa for meg . men for all del,..folk må få tro på hva de vil Lenke til kommentar
Spetsnaz Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 kommer da helt annpå hva hver enkelt føler!ja, jer er kristen, og jeg er stolt av det. muslimer er da muslimer, som tror på allah. Jeg er (nesten) sikker på at alle her på forumet tror på noe, om ikke en gud, så tror de på seg selv, eller noe annet. de fleste mennesker er slik at de liker og ha noe og tro på, det er også opp til hvert enkelt menneske og velge hvor mye de vil tro. Selv om jeg er kristen betyr ikke det at jeg går i kirka hver søndag, at jeg deltar i alt av gudstjenester, at jeg er med på kirkekaffe og deler ut flygeblader på gata. La nå folk tro hva de vil, og la folk være stolt av det. 7018730[/snapback] Nei, det er bare deg. Jeg velger å tro at du er den eneste troende på dette forumet. Hvorvidt mine antagelser har relevans for din tro og dine standpunkter må du ta stilling til. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 da var det bekreftet, nerder tror ikke på noe annet enn dem selv, men det er vel også og tro på noe. man må desuten ikke leve som 100% kristen (det er ivertfall min mening) for meg går det fint ann og være kristen, uten at jeg går i kirke hver søndag, uten at jeg ber takkebønn og uten at jeg ber til gud hver kveld før jeg legger meg. Jeg mener også at det blir feil og si at man kommer til helvete vis man ikke lever som kristen fult ut, vis det er slik ville ingen ha kommet til himmelen, for alle gjør noe galt, en eller annen gang i livet. Men, igjenn, la folk tro, mene og gjør som de vil. Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Denne tråden inneholder 90% søppel og 10% svada. Tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg