Gå til innhold

Er du feit? Bli ateist og bli tynn!

Acrid

Anbefalte innlegg

"Gi meg 10grunner til hva som er galt med å være kristen".

7002621[/snapback]

1:

Det gir ikke mening.

2:

Det er tull.

3:

Gud kan ikke bevises.

4:

Du slutter å tenke over endel ting fordet at du tror at du allerede har svaret.

5:

Veldig mye tid går med på unødvendige ting som å henge i kirken, drikke kaffe med kristne og be.

6:

Det er unaturlig å føle velbehag av å se en person spikret til et kors

7:

Det er forferdelig kjedelige å synge salmene i kirken, de burde friske opp låtutvalget. En gudstjeneste med låter som: Burzum - Hvis Lyset Tar Oss, Aqua - Barbie Girl og DDE - E6 hadde vært veldig mye mer spennende.

8:

Benkene i kirkene er veldig harde(som påpekt over).

9:

Å tro på at en sadist skapte oss er ikke akkurat en forlokkende tanke, nei, jeg tar meg til takke med å heller ikke tro da.

10:

Jeg sier det er galt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ikke-troende tynnest

Sammenhengen mellom trosretning og livvidde er kartlagt i USA. Metodister, jøder og ikke-troende kommer best ut.

6999783[/snapback]

Det er derfor en stor andel av USA er feite ja, fordi hver jaevla person i dette forbanna store landet, eller i alle fall den staten jeg er i, tror paa kristendommen.

Og de synes det er ufattelig rart at jeg er ateist. Hvordan kan man naa ikke tro paa en Gud som sender deg til evig pinelse i helvete hvis du ikke tror og gjoer AKKURAT slik som han vil. :ermm:

Bullshit!

Lenke til kommentar
7:

Det er forferdelig kjedelige å synge salmene i kirken, de burde friske opp låtutvalget. En gudstjeneste med låter som: Burzum - Hvis Lyset Tar Oss, Aqua - Barbie Girl og DDE - E6 hadde vært veldig mye mer spennende.

7003490[/snapback]

Akkurat det problemet har vel sangerne i "Gregorian" utviklet et fint kompromiss for.

Lenke til kommentar
7:

7003490[/snapback]

Akkurat det problemet har vel sangerne i "Gregorian" utviklet et fint kompromiss for.

7003685[/snapback]

hva har de gjort?

Lenke til kommentar
Vil heller være feit og troende enn tynn og ikke ha noe som gjør mitt liv fullverdig.

7002074[/snapback]

Hvem er du, som sier at en ikke er fullverdig uten religion. Ta deg en bit av Aidskaka og spreng deg selv.

7002456[/snapback]

Holdningene enkelte har til religion her er jo helt vanvittige. :ohmy:

Lenke til kommentar
7:

7003490[/snapback]

7003685[/snapback]

hva har de gjort?

7004158[/snapback]

De har tatt en del fine låte, f.eks. fra Beatles og Nirvana osv., og gjort en nyinnspilling med dem som gregorianske korsanger. Lytt på albumet nestegang du er på free record shop :)

Lenke til kommentar
Hvorfor skal en kristen gi deg grunner til hvorfor de tror på Gud? F.eks, mine grunner til at jeg tror, er personlige og er ikke noe jeg forteller en idiot på et forum som dette, og det tror jeg enhver kristen vil være enig med meg i. Tro er personlig, det er ikke slik at alle tror på det samme for de samme grunnene.

Du mener det er personlig ja. Og du mener jeg er en idiot? :!:

Det er så idiotisk å tro på Gud at det halve kunne vært nok, skjønner ikke at dere ikke ser det. Men sier ikke bibelen hvordan man skal tro på Gud da?

7002492[/snapback]

Fjortisser som prakker livssyn på folk, er enda mer patetiske.

Lenke til kommentar
Vil heller være feit og troende enn tynn og ikke ha noe som gjør mitt liv fullverdig.

7002074[/snapback]

Hæ? Hvordan skal religion gjøre et liv fullverdig?

7002100[/snapback]

Det gjør i hvert fall mitt liv fullverdig, vet ikke med deg.

7002151[/snapback]

Helt enig ananas. Mitt liv er også fullverdig, jeg tror på Jedi. Pew pew!

Lenke til kommentar
Det er derfor en stor andel av USA er feite ja, fordi hver jaevla person i dette forbanna store landet, eller i alle fall den staten jeg er i, tror paa kristendommen.

Og de synes det er ufattelig rart at jeg er ateist. Hvordan kan man naa ikke tro paa en Gud som sender deg til evig pinelse i helvete hvis du ikke tror og gjoer AKKURAT slik som han vil. :ermm:

Bullshit!

7003529[/snapback]

I North Dakota finner man jo Jesus Camp.

:!:

Lenke til kommentar
Haha, så morsomt å mobbe kristne. Hahaha, som vi ler. Tror dere virkelig at vi ikke har fått høre det dere sier før? La oss få tro i fred, ingen som ler av dere så slutt og le av oss.

7010702[/snapback]

Ler muligens ikke av oss, men herregud, kriminelle ler som oftest ikke av meg, men jeg ler av de.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm

Jeg er ekstremt tynn, og tar avstand fra all religion.. Vil heller være tynn og ha det chill, uten noe som styrer hvordan jeg skal leve, enn å være feit å måtte rette seg inn etter teite rettningslinjer.

Lenke til kommentar

7002074[/snapback]

behøver vel ikke ha "gud" for å gjøre livet ditt fullverdig vel......

7011826[/snapback]

Tror ikke du trenger gud nei, for jeg vil si mitt liv er nokså fullverdig, folk sine liv blir ikke mindre verdig fordi de ikke tror :thumbdown:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...