Skarstard Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 (endret) Vil heller være feit og troende enn tynn og ikke ha noe som gjør mitt liv fullverdig. 7002074[/snapback] *slettet grunnet plutselig og uventet flytting til PRS* Endret 4. oktober 2006 av Skarstad Lenke til kommentar
applemania Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Vil heller være feit og troende enn tynn og ikke ha noe som gjør mitt liv fullverdig. 7002074[/snapback] Hæ? Hvordan skal religion gjøre et liv fullverdig? 7002100[/snapback] Det gjør i hvert fall mitt liv fullverdig, vet ikke med deg. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Jeg er ateist og tynn Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 (endret) Det gjør i hvert fall mitt liv fullverdig, vet ikke med deg. 7002151[/snapback] Tja, det er da blitt presset i meg ganske mye religiøst tulliball opp igjennom årene, uten at det har satt nevneverdige spor. Enest den gangen jeg fikk vondt i rumpa av de harde kirkebenkene. Endret 4. oktober 2006 av Skarstad Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Jeg føler meg fullverdig selv om jeg ikke er troende. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Hva om man er både feit, motbydelig og ateist da? Legge seg ned og dø? 7001256[/snapback] Takke deg selv for at du ikke er kristen. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Nei, jeg sier: Slutt å tro på Gud før det er for sent. Jesus kommer aldri tilbake, og før du vet ordet av det er du død. Eller du kan gi meg 10 gode grunner til hvorfor du tror på Gud. Så kan jeg le meg six-pack. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Eller du kan gi meg 10 gode grunner til hvorfor du tror på Gud. Så kan jeg le meg six-pack. 7002350[/snapback] Hvorfor skal en kristen gi deg grunner til hvorfor de tror på Gud? F.eks, mine grunner til at jeg tror, er personlige og er ikke noe jeg forteller en idiot på et forum som dette, og det tror jeg enhver kristen vil være enig med meg i. Tro er personlig, det er ikke slik at alle tror på det samme for de samme grunnene. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Jeg ser på religion som noe man blir lært til å tro, ikke noe man tror på grunnet egne erfaringer. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Vil heller være feit og troende enn tynn og ikke ha noe som gjør mitt liv fullverdig. 7002074[/snapback] Hvem er du, som sier at en ikke er fullverdig uten religion. Ta deg en bit av Aidskaka og spreng deg selv. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 (endret) Hvorfor skal en kristen gi deg grunner til hvorfor de tror på Gud? F.eks, mine grunner til at jeg tror, er personlige og er ikke noe jeg forteller en idiot på et forum som dette, og det tror jeg enhver kristen vil være enig med meg i. Tro er personlig, det er ikke slik at alle tror på det samme for de samme grunnene. Du mener det er personlig ja. Og du mener jeg er en idiot? :!: Det er så idiotisk å tro på Gud at det halve kunne vært nok, skjønner ikke at dere ikke ser det. Men sier ikke bibelen hvordan man skal tro på Gud da? Endret 4. oktober 2006 av Newt32 Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Det er så idiotisk å diskutere religion at det halve kunne vært nok. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Det er så idiotisk å diskutere religion at det halve kunne vært nok. 7002505[/snapback] Jo egentli. Men jeg vil jo febrilsk prøve å få folk til å slutte å tro på Gud. Vet egentli ikke hvorfor, jeg bare liker det. Syns Gud er så latterlig. Alle kirkene osv... Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Det er så idiotisk å diskutere religion at det halve kunne vært nok. 7002505[/snapback] Jo egentli. Men jeg vil jo febrilsk prøve å få folk til å slutte å tro på Gud. Vet egentli ikke hvorfor, jeg bare liker det. Syns Gud er så latterlig. Alle kirkene osv... 7002514[/snapback] "Gi meg 10grunner til hva som er galt med å være kristen". Nei, jeg er ikke religiøs på noe som helst måte, ateist to the bone, men, for faen, la da folk tro på det de vill. Finnes ingen forklaring på hvorfor noen tror på ditt, og andre på datt, slutt å vær så forpult trangsynt. Go cry yourself to sleep, med "How to convert christians", boken din du -.- Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Jeg er ikke troende, men det er fordi jeg ikke er overbevist over at noen høyere makt finnes. Den gang jeg blir det blir jeg jo selvfølgelig troende? Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Nei, jeg er ikke religiøs på noe som helst måte, ateist to the bone, men, for faen, la da folk tro på det de vill. Finnes ingen forklaring på hvorfor noen tror på ditt, og andre på datt, slutt å vær så forpult trangsynt. Jaja jeg gjør jo det. Skal slutte, skal la folk tro hva de vil. Som sagt: "Syns Gud er så latterlig. Alle kirkene osv..." Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 God underholdning Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Er faktisk en diskusjon rundt religion dette her, er i hvert fall blitt det. Flytter den til PRS, selv om det finnes lignende diskusjoner. Og prøv å hold litt nivå på hva man skriver, spesielt språkbruken overfor hverandre (ref #1 og #2). Og reaksjon på moderering er alltid ønskelig, men slikt gjøre på pm og ikke i tråden som blir moderert Edit; Flytter den tilbake igjen jeg, etter bestikkelser fra Glint. -Surremod. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2006 Vil heller være feit og troende enn tynn og ikke ha noe som gjør mitt liv fullverdig. 7002074[/snapback] HAH! Vi vet alle at det å være tynn gjør ditt liv fullverdig. *klappe på magan* Lenke til kommentar
Jan Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Liker også vinklingen på at jøder er så tynne. Vi har sett bildene lzm, hahahahaahaha 6999783[/snapback] haha, ja.. Bare se på bergenserne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg