Gå til innhold

Er du feit? Bli ateist og bli tynn!

Acrid

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det gjør i hvert fall mitt liv fullverdig, vet ikke med deg.

7002151[/snapback]

Tja, det er da blitt presset i meg ganske mye religiøst tulliball opp igjennom årene, uten at det har satt nevneverdige spor. Enest den gangen jeg fikk vondt i rumpa av de harde kirkebenkene.

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar

Eller du kan gi meg 10 gode grunner til hvorfor du tror på Gud. Så kan jeg le meg six-pack.

7002350[/snapback]

Hvorfor skal en kristen gi deg grunner til hvorfor de tror på Gud? F.eks, mine grunner til at jeg tror, er personlige og er ikke noe jeg forteller en idiot på et forum som dette, og det tror jeg enhver kristen vil være enig med meg i. Tro er personlig, det er ikke slik at alle tror på det samme for de samme grunnene.

Lenke til kommentar
Hvorfor skal en kristen gi deg grunner til hvorfor de tror på Gud? F.eks, mine grunner til at jeg tror, er personlige og er ikke noe jeg forteller en idiot på et forum som dette, og det tror jeg enhver kristen vil være enig med meg i. Tro er personlig, det er ikke slik at alle tror på det samme for de samme grunnene.

Du mener det er personlig ja. Og du mener jeg er en idiot? :!:

Det er så idiotisk å tro på Gud at det halve kunne vært nok, skjønner ikke at dere ikke ser det. Men sier ikke bibelen hvordan man skal tro på Gud da?

Endret av Newt32
Lenke til kommentar
Det er så idiotisk å diskutere religion at det halve kunne vært nok.

7002505[/snapback]

Jo egentli. Men jeg vil jo febrilsk prøve å få folk til å slutte å tro på Gud. Vet egentli ikke hvorfor, jeg bare liker det. Syns Gud er så latterlig. Alle kirkene osv...

Lenke til kommentar
Det er så idiotisk å diskutere religion at det halve kunne vært nok.

7002505[/snapback]

Jo egentli. Men jeg vil jo febrilsk prøve å få folk til å slutte å tro på Gud. Vet egentli ikke hvorfor, jeg bare liker det. Syns Gud er så latterlig. Alle kirkene osv...

7002514[/snapback]

"Gi meg 10grunner til hva som er galt med å være kristen".

Nei, jeg er ikke religiøs på noe som helst måte, ateist to the bone, men, for faen, la da folk tro på det de vill. Finnes ingen forklaring på hvorfor noen tror på ditt, og andre på datt, slutt å vær så forpult trangsynt.

Go cry yourself to sleep, med "How to convert christians", boken din du -.-

Lenke til kommentar
Nei, jeg er ikke religiøs på noe som helst måte, ateist to the bone, men, for faen, la da folk tro på det de vill. Finnes ingen forklaring på hvorfor noen tror på ditt, og andre på datt, slutt å vær så forpult trangsynt.

Jaja jeg gjør jo det. Skal slutte, skal la folk tro hva de vil. Som sagt: "Syns Gud er så latterlig. Alle kirkene osv..."

Lenke til kommentar

Er faktisk en diskusjon rundt religion dette her, er i hvert fall blitt det. Flytter den til PRS, selv om det finnes lignende diskusjoner.

Og prøv å hold litt nivå på hva man skriver, spesielt språkbruken overfor hverandre (ref #1 og #2).

Og reaksjon på moderering er alltid ønskelig, men slikt gjøre på pm og ikke i tråden som blir moderert :)

Edit; Flytter den tilbake igjen jeg, etter bestikkelser fra Glint.

-Surremod.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...