Acrid Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Ikke-troende tynnest Sammenhengen mellom trosretning og livvidde er kartlagt i USA. Metodister, jøder og ikke-troende kommer best ut. [...] - I en sammenheng der alkohol ikke er tillatt, og røyking og dansing ikke er akseptert, er masse mat den eneste «lovlige synden», sier sosiolog Ken Ferraro ved Purdue universitet til Chicago Sun-Times. http://www.aftenposten.no/helse/article1481009.ece Så hvem her er tjukk og kristen? Vil du miste litt vekt? Stå frem, mist troen og se kiloene renne av deg. Vi ateister støtter dere fullt ut! Liker også vinklingen på at jøder er så tynne. Vi har sett bildene lzm, hahahahaahaha Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Hva med meg som er feit og ikke-troende da? På en annen side er jeg sikkert tynn i USA kek. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2006 WoW og OT-Baren er tydeligvis din religion. KONVERTER, din slask. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Liker også vinklingen på at jøder er så tynne. Vi har sett bildene lzm, hahahahaahaha 6999783[/snapback] Den var stygg. :-| Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Så hvem her er tjukk og kristen? Vil du miste litt vekt? Stå frem, mist troen og se kiloene renne av deg. Vi ateister støtter dere fullt ut! 6999783[/snapback] Metodister er vel kristne... Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Jeg er ateist. Man kan ikke kalle det regelrett troende om man kun tror på seg selv? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Jeg er bare motbydelig, hva må jeg bli for å gjøre noe med det? Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Vi ateister støtter dere fullt ut! YEEEEEEY! FUCK GOD! Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Vi ateister støtter dere fullt ut! YEEEEEEY! FUCK GOD! 7001088[/snapback] Pass deg nå. Du provoserte nettopp hele den religiøse delen av forumet. Men... jeg har tro på denne slankemetoden. Fedon kan bare legge seg! Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Hva om man er både feit, motbydelig og ateist da? Legge seg ned og dø? Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Pass deg nå. Du provoserte nettopp hele den religiøse delen av forumet. Det driter jeg i. Jeg oppfordrer alle til å SLUTTE å tro på Gud. Fordi det er noe dritt! Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Jeg er bare motbydelig, hva må jeg bli for å gjøre noe med det? 7001049[/snapback] http://www.google.no/search?q=how+to+suicide Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Pass deg nå. Du provoserte nettopp hele den religiøse delen av forumet. Det driter jeg i. Jeg oppfordrer alle til å SLUTTE å tro på Gud. Fordi det er noe dritt! 7001366[/snapback] Haha, i agree. FUCK GOD. Støtteees. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2006 Pass deg nå. Du provoserte nettopp hele den religiøse delen av forumet. Det driter jeg i. Jeg oppfordrer alle til å SLUTTE å tro på Gud. Fordi det er noe dritt! 7001366[/snapback] hahahahahahhaah Anti-God herjer Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 hahahahahahhaah Anti-God herjer Så klart. Utnytter hver eneste sjangse. IF I COULD, I WOULD CHANGE THE WHOLE WORLD! Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Liker også vinklingen på at jøder er så tynne. Vi har sett bildene lzm, hahahahaahaha 6999783[/snapback] :!: Hahahaha jeg døøør Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 De har vel ikke rukket å bli fete igjen ... Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 (endret) Liker også vinklingen på at jøder er så tynne. Vi har sett bildene lzm, hahahahaahaha 6999783[/snapback] Priceless. *slettet grunnet flyttingen fra OT-baren til PRS* Endret 4. oktober 2006 av Skarstad Lenke til kommentar
applemania Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Vil heller være feit og troende enn tynn og ikke ha noe som gjør mitt liv fullverdig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg