Gå til innhold

Tibia-Ny spillkamerat :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo der....Er det noen her som er interessert i og starte sammen med meg på en server?

Ble litt lei av non-pvp så er veldig keen på og få starta med noen folk.

Legg meg til på msn: [email protected]

Ser fram til mye morro på en ny server :love:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tibia! www.tibia.com

Det er et GRATIS mmorpg spill.

Er ikke sikker på hvor mange som spiller det men det er bortimot 80000 spillere.

Sjekk det ut da vel...Anbefaler det hvis man ikke har verdens beste data og er rpg fan ;)

(Var egentlig ikke noe rpg fan når jeg fant dette spillet jeg heller men jeg prøvde det)

Gjest Slettet+130498
Skrevet

prøv og post i riktig forum så kanskje du kan få noen svar :thumbup::thumbup:

Skrevet
prøv og post i riktig forum så kanskje du kan få noen svar :thumbup:  :thumbup:

7001156[/snapback]

Joa....Finn det riktige forumet for meg da!....

Prøv heller og være litt konstruktiv isteden for og si at jeg skal finne det riktige forumet. Jeg har faktisk letet etter et norsk tibia forum men har ikke funnet et som faktisk er aktivt.

Hadde du vært konstruktiv hadde du kanskje funnet et forum for meg?

Neste gang du poster...Vær litt mer konstruktiv isteden for og være smartass... :thumbup::thumbup:

Skrevet
prøv og post i riktig forum så kanskje du kan få noen svar :thumbup:  :thumbup:

7001156[/snapback]

Joa....Finn det riktige forumet for meg da!....

Prøv heller og være litt konstruktiv isteden for og si at jeg skal finne det riktige forumet. Jeg har faktisk letet etter et norsk tibia forum men har ikke funnet et som faktisk er aktivt.

Hadde du vært konstruktiv hadde du kanskje funnet et forum for meg?

Neste gang du poster...Vær litt mer konstruktiv isteden for og være smartass... :thumbup::thumbup:

7002176[/snapback]

Er spillet på konsoll da eller? (Flere hint får du ikke hehe)

Skrevet

Det de prøver å fortelle deg er at du har postet i konsoll kategorien av forumet. Da tibia er på pc så får du nok ikke så mange svar her inne.

Post i spillforumet for pc istedenfor ;)

Skrevet (endret)

ok...Men er det noen her som i det heletatt spiller TIBIA og er interessert i og starte på en normal server med meg?'

:mad:

EDIT: Post nr 100 :D

Endret av Emilthakid
Skrevet
Tibia! www.tibia.com

Det er et GRATIS mmorpg spill. 

Er ikke sikker på hvor mange som spiller det men det er bortimot 80000 spillere.

Sjekk det ut da vel...Anbefaler det hvis man ikke har verdens beste data og er rpg fan ;)

(Var egentlig ikke noe rpg fan når jeg fant dette spillet jeg heller men jeg prøvde det)

7000622[/snapback]

80 000 spillere? jahaja, det er 75000 premium accounts, d.v.s. 75 000 som betaler for spillet, de har flere hundre tusen gratis kontoer, her er 5-6 av de mine, og jeg er langt i fra den eneste som har mer enn en konto. så det er vanskelig å si hvor mange som spiller. Men vil satse litt høyere enn 80 000 spillere i alle fall...

Jeg kan desverre ikke komme å spille med deg, da jeg storkoser meg med WoW i stedet, beklager.

Skrevet

7002176[/snapback]

Da har du ikke lett godt nok.

http://tibianordic.com, kjent som Tibia.no men nyere, større og bedre.

Skrevet

7002176[/snapback]

7014846[/snapback]

når kommer det ut mer på siden?

Skrevet

7002176[/snapback]

7014846[/snapback]

når kommer det ut mer på siden?

7015009[/snapback]

I løpet av noen dager. Kvalitet tar tid vettu ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...